Lumos Skrevet 22. august 2011 #1 Skrevet 22. august 2011 Jeg ser det er en lignende tråd her, men den spør ikke etter akkurat det jeg trenger. Siden jeg gikk på tetracycline (for akne) fra desember til april/mai har jeg hatt ekstremt tørr hodebunn. Jeg syntes ikke det var noe rart mens jeg gikk på medisinen, siden det er vanlig å bli tørr både her og der. Men nå er det flere måneder siden jeg sluttet, og jeg er forsatt like tørr. I tillegg klør det nokså ofte. Det flaker også av store flak. Det ligger som et "lag" med talg/tørr hud (?) i store deler av hodebunnen. Nå skal jeg til på ny kur, og lurer på hva i alle dager jeg skal bruke av shampo/balsam? Jeg har brukt aloe vera-shampo og balsam fra Green People, som egentlig er ganske gode, men de hjelper ikke nok. Siden huden min er svært sart trenger jeg produkter som er snille mot huden, og gjerne organiske eller "renere" produkter, da huden min liker det best. Noen tips kloke KG-damer?
Soleklart Skrevet 29. august 2011 #2 Skrevet 29. august 2011 Tjæresjampo. Fåes desverre kun på resept i Norge, men kan kjøpes reseptfritt i Sverige og Finland.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå