Gjest Lise Tangen Skrevet 22. august 2011 #1 Skrevet 22. august 2011 Hei! Her en dag våknet jeg med mildt sagt digre, opphovnede indre kjønnslepper, men ikke nok med det, det klør som bare det! Livredd for at det er en eller annen kjønnssykdom, siden jeg kvelden før hadde oralsex med en jeg har datet en stund. Først trodde jeg det var fordi han hadde vært litt hardfør, men når jeg ser nærmere på det, er det bitte små sår på kjønnsleppene... Nå etter 3 dager har den ene "siden" av den indrekjønnsleppen blitt betraktelig mindre, men den andre delen er fortsatt enorm, og kløen er verre enn noen gang. Klitoris har også hovnet ganske masse opp! HJELP!! Sitter her og er livredd..... Hilsen frk. nervøs!!
Kontormus Skrevet 23. august 2011 #2 Skrevet 23. august 2011 Hmmm... kan det være hovent fordi du har klødd på det? Hadde denne mannen bart eller sjeggstubber i fjeset? Høres ut som det er sårt pga. irritasjon. Mitt forslag er at du ser det an et par dager, og om det ikke forsvinner bestiller du time hos legen. Er sikkert ikke noe alvorlig.
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2011 #3 Skrevet 23. august 2011 Hei! Her en dag våknet jeg med mildt sagt digre, opphovnede indre kjønnslepper, men ikke nok med det, det klør som bare det! Livredd for at det er en eller annen kjønnssykdom, siden jeg kvelden før hadde oralsex med en jeg har datet en stund. Først trodde jeg det var fordi han hadde vært litt hardfør, men når jeg ser nærmere på det, er det bitte små sår på kjønnsleppene... Nå etter 3 dager har den ene "siden" av den indrekjønnsleppen blitt betraktelig mindre, men den andre delen er fortsatt enorm, og kløen er verre enn noen gang. Klitoris har også hovnet ganske masse opp! HJELP!! Sitter her og er livredd..... Hilsen frk. nervøs!! Ring gynekolog eller be fatlege om blodprøve. Man kan få kjønnsykdommer overført av oralsex.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #4 Skrevet 23. august 2011 Prøv canesten, reseptfri soppsalve. Får det på apotek.
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2011 #5 Skrevet 23. august 2011 Prøv canesten, reseptfri soppsalve. Får det på apotek. Soppsalve? For noe som ikke er sopp? Sopp har ikke de symptomer TS beskriver. Men hun kan ha fått overført virus fra forkjølelsessår til underlivet sitt, noe som er fryktelig vondt. Det er veldig vanlig med virus fra forkjølelsessår i munnen til folk, og på leppene deres. Slimhinnen i underlivet kan bli infisert. Jeg ville gått til lege eller gynekolog. Det er heldigvis sånn at de fleste som opplever å få smitte fra forkjølelsessår over på tissen bare får dette ene utbruddet av dette her i livet, men det er jo vondt, så det kan være fint å høre med legen om det er noe som demper ubehaget til det gir seg og går over.
Kontormus Skrevet 23. august 2011 #6 Skrevet 23. august 2011 Det er lite trolig at du har fikk noe smittsomt for 3 dager siden, og som du har fått symtomer på alt nå. Men du kan jo lese om muligheten HER 1
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2011 #7 Skrevet 23. august 2011 Jeg reagere sånn når jeg har sopp. Jeg hovner opp, kan bli lilla i fargen på kjønnsleppene, men behøver ikke, også KLØR det! Jeg har ikke den spesielle utfloden, jeg har ingen utflod, blir helt tørr. Men det kan jo være noe annet så det er helt klart best å dra til legen og få sjekket det.
Sophie-Ann Skrevet 23. august 2011 #8 Skrevet 23. august 2011 Dere som opplever dette, og som ikke har den karakteristiske utfloden, må gå til en hudlege. Jeg trodde jeg var svært plaget med sopp, men det viste seg å være angio ødem, allerisk ikke genetisk. Ta to vanlige anti histamin piller, det er ikke farlig, og du vil merke en drastisk bedring etter kort tid! Gjenta dagen etterpå hvis det ikke har gitt seg.
Gjest Lise Tangen Skrevet 25. august 2011 #9 Skrevet 25. august 2011 Det er mest sannsynelig en soppinfeksjon! Var på apoteket for to dager siden og kjøpte "vagina tabletter" og salve, allerede dagen etter var kløen betraktelig mindre, og hevelsen også! Kjempe lettet!!!
AnonymBruker Skrevet 25. august 2011 #10 Skrevet 25. august 2011 Dere som opplever dette, og som ikke har den karakteristiske utfloden, må gå til en hudlege. Jeg trodde jeg var svært plaget med sopp, men det viste seg å være angio ødem, allerisk ikke genetisk. Ta to vanlige anti histamin piller, det er ikke farlig, og du vil merke en drastisk bedring etter kort tid! Gjenta dagen etterpå hvis det ikke har gitt seg. Jeg går daglig på allergitabletter, så da ville nok det ha hjulpet meg. Jeg har vært hos lege og sjekket meg, det er sopp. Vi er alle forskjellige og får forskjellig symptomer. Jeg vet om flere som ikke får denne cottagecheese aktige utfloden. Ikke TS by the way.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2011 #11 Skrevet 25. august 2011 jeg fikk det samme av skjeggstubbene til mannen her. Han var litt hardfør også da hovnet jeg opp. Men jeg skal ikke påstå at det er det samme. Oppsøk lege
OhMickey Skrevet 26. august 2011 #12 Skrevet 26. august 2011 Kanskje han hadde spist chili? Neida, er jo ikke no morsomt. Men uansett så kan det faktisk være noe han hadde spist i forkant som de ømfintlige slimhinnene nedentil ikke tålte rett og slett. Ville egentli sett om det ble bedre før jeg gjorde noe med det. Vask med lunkent vann og bruk bommullsundertøy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå