eas Skrevet 22. august 2011 #1 Skrevet 22. august 2011 Hvorfor er det så vondt å være singel når eksen har ny dame? Aldri hyggelig å møte på dem når den nye dama er ti ganger penere og ser stygt på deg.. Føler meg så mindre verdt! Hva kan jeg gjøre for å få henne til å føle seg mindre verdt? .. What to do??
Nabokona Skrevet 22. august 2011 #2 Skrevet 22. august 2011 Hei! Huff da, dette er aldri noe gøy. Eneste rådet jeg kan gi deg er å ta det som et tegn på at du kan gå videre uten ham - og i ei ny retning helt fri for det som muligens var problemene deres da det ble slutt (for helt uten trøbbel kunne det vel ikke har vært?). Vet ikke om det er noen trøst å si at den nye dama hans tydeligvis ikke synes det er så gøy å møte på deg heller, hvis hun "ser stygt på deg" som du sier. Jeg tror det beste du kan gjøre for din egen verdighet er å ha et åpent sinn, smil og vær stolt og glad når dere møtes, så ser de begge at du har det bra og unner dem alt godt - for du trenger ham ikke lenger, du er på vei videre og vet om et nytt og annet liv som ikke de kjenner til. Og er du ikke helt der ennå, så jobb litt med å kom dit, så greier du nok det. Og det der med at hun er penere enn deg skal du bare drite i. Du har andre ting som hun ikke har - og mange gode kvaliteter som eksen din kanskje savner. Som regel så kommer det noe bra ut av et nytt forhold, og noe savner man fra det gamle. Du er nok penere enn du tror, husk bare å ta vare på deg selv, da kommer ei utstråling av seg selv som er finere enn alt annet! 7
Jannu Skrevet 22. august 2011 #3 Skrevet 22. august 2011 Spørsmålet er vel heller hva du kan gjøre for at du skal føle deg mere verdt! Har du fortsatt følelser for han er det ikke så lett å se han med ny dame, men jeg tror det viktigste er at du jobber litt med deg selv og får litt mer selvtillit! 6
Gjest fireflies Skrevet 22. august 2011 #4 Skrevet 22. august 2011 Kan du ikke fokusere på å føle deg selv mer verdt på andre måter enn at hun er nødt til å føle seg mindre verdt? Jeg mener, hva får du vel egentlig ut av det? Eksen kommer vel ikke tilbake av den grunn?
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #5 Skrevet 23. august 2011 Huff, kan ikke komme med noen gode råd, men kanskje en Har selv en ex som skriver ting som "Har den beste kjæresten i hele verden, ingen er som henne osv osv osv" om sin nåværende kjæreste på Face. Jeg er mye penere enn henne, så utseende har ikke alt å si. Man føler seg ikke veldig bra når man får det svart på hvitt at hun er bedre enn meg liksom. Heldigvis har jeg ny kjæreste nå, hvis ikke hadde det vært kjipt. Har ikke følelser for han lengre, og vet at jeg har det bedre i livet enn han, så hjelper å tenke på det. Skjønner at du vil beskytte selvbildet, det er naturlig. Tenk på alle de positive tingene du har og alle de negative han/hun har Overbevis deg selv om at du er bedre enn dem:)
Steinar40 Skrevet 23. august 2011 #6 Skrevet 23. august 2011 (endret) Hvorfor er det så vondt å være singel når eksen har ny dame? Aldri hyggelig å møte på dem når den nye dama er ti ganger penere og ser stygt på deg.. Føler meg så mindre verdt! Hva kan jeg gjøre for å få henne til å føle seg mindre verdt? .. What to do?? Drit i både han og henne. De er verdiløse for deg og har ingenting med deg å gjøre. Sånn er det egentlig. Det gjelder å rasjonalisere for seg selv. Endret 23. august 2011 av Steinar40 1
Knirke Skrevet 23. august 2011 #7 Skrevet 23. august 2011 Klart hun ser stygt på deg... Du vet jo sikkert mye om ham som ikke hun vet . Det er jo en grunn til at det ble slutt mellom deg og ham, så hun sitter igjen med dine B-varer mens du kan komme deg videre i ditt eget liv Ta tiden til hjelp 4
Gjest KateW Skrevet 23. august 2011 #8 Skrevet 23. august 2011 Hvorfor skal du få HENNE til å føle seg dårlig? Det er du som må klare å få deg til å føle deg bra akkurat som du er. Det trenger du ikke en mann til, eller en ny dame som føler seg dårlig til.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #9 Skrevet 23. august 2011 Huff, kan ikke komme med noen gode råd, men kanskje en Har selv en ex som skriver ting som "Har den beste kjæresten i hele verden, ingen er som henne osv osv osv" om sin nåværende kjæreste på Face. Jeg er mye penere enn henne, så utseende har ikke alt å si. Man føler seg ikke veldig bra når man får det svart på hvitt at hun er bedre enn meg liksom. Heldigvis har jeg ny kjæreste nå, hvis ikke hadde det vært kjipt. Har ikke følelser for han lengre, og vet at jeg har det bedre i livet enn han, så hjelper å tenke på det. Skjønner at du vil beskytte selvbildet, det er naturlig. Tenk på alle de positive tingene du har og alle de negative han/hun har Overbevis deg selv om at du er bedre enn dem:) Det er faktisk ikke sikkert han synes du er penere enn henne fordi du mener det selv. 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #10 Skrevet 23. august 2011 Hva kan jeg gjøre for å få henne til å føle seg mindre verdt? Dette er rett og slett lavmål! Har ingen respekt for sånne som deg! 1
makkapakka Skrevet 23. august 2011 #11 Skrevet 23. august 2011 Jeg gleder meg til exen finner seg ny dame jeg. Kan ikke vente stort lenger heller ønsker så inderlig at han finner en fort så han får noe annet å konsentrere seg som enn meg og sønnen min(og det var han som gjorde det slutt) Dit må du også komme deg!
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #12 Skrevet 23. august 2011 Det er faktisk ikke sikkert han synes du er penere enn henne fordi du mener det selv. Standar KG-svar Øhm, hun er 20 kg overvektig og så vanlig i ansiktet at jeg måtte møte henne 4 ganger før jeg kjente henne igjen. Jeg har selv en kropp som høster komplimenter fra både kjente og ukjente gutter og jenter, og et ansikt som er veldig klassisk pent. Hun er godt under gjennomsnittet, mens jeg er over (ca 8). Han er ikke særlig selv heller, når det var slutt mellom oss sa folk at de aldri helt skjønte hva jeg så i han, fordi jeg kunne få så mye penere gutter. Jeg har ikke tenkt å bevise det her, men blir så oppgitt av sånne "Du skal ikke tro du er noe"-svar. Så oppgitt at jeg måtte svare her!! Nå høres jeg ut som en av disse selvgode prinsessesyndrom-jentene jeg selv ler av på KG, men det er en ting som er verre enn dem og det er sånne som DEG som forsøker å rakke ned på folk som har et bra utseende. At han liker henne bedre er klart, men spar deg for den hintingen om at jeg sikkert er dritstygg, men har høye tanker om meg selv Antageligvis ble han sammen med meg kun pga utseende, for personlighetsmessig har vi 0 til felles. Jeg har mye feil jeg, men på guttefronten har jeg 1 meget sterkt kort og det er utseende. Og til TS: Jeg skjønner at du vil at hun nye skal føle seg mindre verdt. Det politisk korrekte er å "heve seg over det og blablabla", men det er mennesklig og ikke galt å ønske hevn på en måte. Hun sårer deg, da er det lov med hevntanker.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #13 Skrevet 23. august 2011 Føler meg så mindre verdt! Hva kan jeg gjøre for å få henne til å føle seg mindre verdt? .. What to do?? Dette er kvinners våte drøm. Å få andre damer til å føle seg mindre verdt. Er det rart det er krig.. 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #14 Skrevet 23. august 2011 Antageligvis ble han sammen med meg kun pga utseende, for personlighetsmessig har vi 0 til felles. Hvorfor ble du sammen med han? 2
Gjest Bjørn82 Skrevet 23. august 2011 #15 Skrevet 23. august 2011 Hvorfor er det så vondt å være singel når eksen har ny dame? Aldri hyggelig å møte på dem når den nye dama er ti ganger penere og ser stygt på deg.. Føler meg så mindre verdt! Hva kan jeg gjøre for å få henne til å føle seg mindre verdt? .. What to do?? Slutt å være så sutrete da!! Du må slutte å føle deg mindre verdt, og innse at du er vel så mye verdt og klarer å bli minst like fin, og at du er mye mere interessant og smart. Du kan og vet ting hun aldri vil vite. Du er bare bedre enn hva hun er, uansett hva hun sier eller tror. Da blir hun usikker på seg selv i skyggen av din stålsatte selvtillit.!! =)
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #16 Skrevet 23. august 2011 Hvorfor ble du sammen med han? Vet ikke, det virker fjernt nå ett år senere... Tror jeg ble betatt av forskjellene mellom oss og at han var så ekstremt opphengt i meg og så skrøt av meg til alle (selvtilitt boost). Han var ny, spennende, helt annerledes enn min tidligere kjæreste, jeg ble forelsket og jeg tenkte lite med hjernen. Straks hjernen ble koblet til gjorde jeg det slutt, det varte ikke lenge.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #17 Skrevet 23. august 2011 TS: Kan du på noen måte lage litt trøbbel i paradis? F.eks skrive noe på veggen hans som hun ser. Gjør hun usikker;) Jeg hadde hatet dersom exen til min kjæreste skreiv "" på veggen hans feks. Selv om han hadde slettet det og sagt "vi har ikke noe på gang, hater exen min osv osv", hadde jeg blitt usikker. Det hadde endt i en krangel! Hvis du vil kødde litt med følelsene til jenta, så gjør noe sånn;) Evnt ring han, slik at hun ser ubesvarte anrop. Mange muligheter til å lage splid mellom det og usikkerhet (og lite verdt-følelse) hos hun nye:D Barnslig, men godt;) 1
Steinar40 Skrevet 24. august 2011 #18 Skrevet 24. august 2011 Jeg har mye feil jeg, men på guttefronten har jeg 1 meget sterkt kort og det er utseende. Det er ikke nok i lengden.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2011 #19 Skrevet 24. august 2011 TS: Kan du på noen måte lage litt trøbbel i paradis? F.eks skrive noe på veggen hans som hun ser. Gjør hun usikker;) Jeg hadde hatet dersom exen til min kjæreste skreiv "" på veggen hans feks. Selv om han hadde slettet det og sagt "vi har ikke noe på gang, hater exen min osv osv", hadde jeg blitt usikker. Det hadde endt i en krangel! Hvis du vil kødde litt med følelsene til jenta, så gjør noe sånn;) Evnt ring han, slik at hun ser ubesvarte anrop. Mange muligheter til å lage splid mellom det og usikkerhet (og lite verdt-følelse) hos hun nye:D Barnslig, men godt;) Patetisk! 4
sophiaM Skrevet 25. august 2011 #20 Skrevet 25. august 2011 Hei! Huff da, dette er aldri noe gøy. Eneste rådet jeg kan gi deg er å ta det som et tegn på at du kan gå videre uten ham - og i ei ny retning helt fri for det som muligens var problemene deres da det ble slutt (for helt uten trøbbel kunne det vel ikke har vært?). Vet ikke om det er noen trøst å si at den nye dama hans tydeligvis ikke synes det er så gøy å møte på deg heller, hvis hun "ser stygt på deg" som du sier. Jeg tror det beste du kan gjøre for din egen verdighet er å ha et åpent sinn, smil og vær stolt og glad når dere møtes, så ser de begge at du har det bra og unner dem alt godt - for du trenger ham ikke lenger, du er på vei videre og vet om et nytt og annet liv som ikke de kjenner til. Og er du ikke helt der ennå, så jobb litt med å kom dit, så greier du nok det. Og det der med at hun er penere enn deg skal du bare drite i. Du har andre ting som hun ikke har - og mange gode kvaliteter som eksen din kanskje savner. Som regel så kommer det noe bra ut av et nytt forhold, og noe savner man fra det gamle. Du er nok penere enn du tror, husk bare å ta vare på deg selv, da kommer ei utstråling av seg selv som er finere enn alt annet! Å utrolig godt sagt! Plusser på dette, og trenger ikke si noe annet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå