Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker dere å peele på tørr hud, for så å gå i dusjen, eller peeler dere på våt hud? Synes liksom ikke peelingen tar ordentlig på våt hud.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg peeler våt hud.

Skrevet

Jeg har alltid peela på våt hud, når jeg står i dusjen... Helt til nå nylig, da jeg tenkte "ja ja, får vel prøve på tørr hud da". Det var en ny opplevelse. Huden ble ufattelig silkemyk, kan ikke sammenliknes med resultatet jeg får når jeg peeler på våt hud.

Skrevet

Jeg har alltid peela på våt hud, når jeg står i dusjen... Helt til nå nylig, da jeg tenkte "ja ja, får vel prøve på tørr hud da". Det var en ny opplevelse. Huden ble ufattelig silkemyk, kan ikke sammenliknes med resultatet jeg får når jeg peeler på våt hud.

Seriøst? Kanskje det er noe man skal prøve. Huden blir ikke veldig sår/øm av det da?

Skrevet

Seriøst? Kanskje det er noe man skal prøve. Huden blir ikke veldig sår/øm av det da?

Ja, virkelig. Anbefales på det sterkeste. Jeg lyver hvis jeg sier at jeg ikke blir rød og litt øm etter å ha peela på tørr hud. Men det blir jeg uansett. Føler at huden "får kjørt seg" litt mer, og sitter igjen med å føle meg renere. Smøre godt med en god bodylotion ettepå er et must for min del.

Skrevet

Takk for tips :)

Men skrubber du, så dusjer og så bodylotien da?

Skrevet

Takk for tips :)

Men skrubber du, så dusjer og så bodylotien da?

Bare hyggelig :)

Ja, slik gjør i allefall jeg gjør det. Pleier å bruke hansker, som en får kjøpt på f.eks. HM.

Skrevet

Du bruker altså kun de hanskene på tørr hud, så dusj og smøring etterpå?

Eller bruker du noe på hanskene?

Skrevet

Du bruker altså kun de hanskene på tørr hud, så dusj og smøring etterpå?

Eller bruker du noe på hanskene?

Jeg veksler mellom å bruke Exfotonic (?) den grønne tuben fra Loreal og Shea body scruben fra Body shop. Den Sheascruben er helt fantastisk forresten. Helt klart den beste jeg har prøvd.

Unnskyld rotete svar...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...