AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #1 Skrevet 22. august 2011 Bruker dere å peele på tørr hud, for så å gå i dusjen, eller peeler dere på våt hud? Synes liksom ikke peelingen tar ordentlig på våt hud.
laperla Skrevet 22. august 2011 #3 Skrevet 22. august 2011 Jeg har alltid peela på våt hud, når jeg står i dusjen... Helt til nå nylig, da jeg tenkte "ja ja, får vel prøve på tørr hud da". Det var en ny opplevelse. Huden ble ufattelig silkemyk, kan ikke sammenliknes med resultatet jeg får når jeg peeler på våt hud.
pandabear Skrevet 22. august 2011 #4 Skrevet 22. august 2011 Jeg har alltid peela på våt hud, når jeg står i dusjen... Helt til nå nylig, da jeg tenkte "ja ja, får vel prøve på tørr hud da". Det var en ny opplevelse. Huden ble ufattelig silkemyk, kan ikke sammenliknes med resultatet jeg får når jeg peeler på våt hud. Seriøst? Kanskje det er noe man skal prøve. Huden blir ikke veldig sår/øm av det da?
laperla Skrevet 22. august 2011 #5 Skrevet 22. august 2011 Seriøst? Kanskje det er noe man skal prøve. Huden blir ikke veldig sår/øm av det da? Ja, virkelig. Anbefales på det sterkeste. Jeg lyver hvis jeg sier at jeg ikke blir rød og litt øm etter å ha peela på tørr hud. Men det blir jeg uansett. Føler at huden "får kjørt seg" litt mer, og sitter igjen med å føle meg renere. Smøre godt med en god bodylotion ettepå er et must for min del.
pandabear Skrevet 22. august 2011 #6 Skrevet 22. august 2011 Takk for tips Men skrubber du, så dusjer og så bodylotien da?
laperla Skrevet 22. august 2011 #7 Skrevet 22. august 2011 Takk for tips Men skrubber du, så dusjer og så bodylotien da? Bare hyggelig Ja, slik gjør i allefall jeg gjør det. Pleier å bruke hansker, som en får kjøpt på f.eks. HM.
*Mocca* Skrevet 22. august 2011 #8 Skrevet 22. august 2011 Du bruker altså kun de hanskene på tørr hud, så dusj og smøring etterpå? Eller bruker du noe på hanskene?
laperla Skrevet 22. august 2011 #9 Skrevet 22. august 2011 Du bruker altså kun de hanskene på tørr hud, så dusj og smøring etterpå? Eller bruker du noe på hanskene? Jeg veksler mellom å bruke Exfotonic (?) den grønne tuben fra Loreal og Shea body scruben fra Body shop. Den Sheascruben er helt fantastisk forresten. Helt klart den beste jeg har prøvd. Unnskyld rotete svar...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå