chr1989 Skrevet 22. august 2011 #1 Skrevet 22. august 2011 For n'te gang har jeg bevitnet enkelte idioter som ikke lager plass til dem som skal ut av trikken/banen/bussen/toget før de presser seg inn, mot folkemengden. Jeg trodde dette var noe alle visste, men blir stadig overrasket. Ruter har satt opp plakater som sier man skal gi plass til dem som skal av, alle andre står på siden av dørene, burde ikke det være et tegn? Enkelte går så langt som å "dytte" bort dem som trenger seg på om de skal av selv. HVORDAN skal man få bukt med problemet??
Gjest BettyBoop28 Skrevet 22. august 2011 #2 Skrevet 22. august 2011 For n'te gang har jeg bevitnet enkelte idioter som ikke lager plass til dem som skal ut av trikken/banen/bussen/toget før de presser seg inn, mot folkemengden. Jeg trodde dette var noe alle visste, men blir stadig overrasket. Ruter har satt opp plakater som sier man skal gi plass til dem som skal av, alle andre står på siden av dørene, burde ikke det være et tegn? Enkelte går så langt som å "dytte" bort dem som trenger seg på om de skal av selv. HVORDAN skal man få bukt med problemet?? Vet ikke om du er på vei ut av bussen og en annen prøver å trenge seg inn så får du stå demonstrativt i veien for vedkommende?
Zzyzx Skrevet 23. august 2011 #3 Skrevet 23. august 2011 Jeg går rett på dem. Som om de ikke var der. Det er ganske morsomt. 3
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #4 Skrevet 23. august 2011 Jeg viker ikke! Flytter de seg ikke så går jeg rett på. De flytter seg stort sett når jeg storvokste mann på 190cm kommer godt inn innenfor komfortsonen deres. Fryktelig irriterende, men det avspeiler vel dagens samfunn der mange er kalde, følelsesløse og tenker bare "meg, meg, meg"...
Gjest Doh Skrevet 23. august 2011 #5 Skrevet 23. august 2011 Jeg ignorerer de og går ut likevel. Gjerne med litt spisse albuer
Gjest snoopy_93 Skrevet 23. august 2011 #6 Skrevet 23. august 2011 Når jeg skal av toget i Oslo for å bytte tog er det nesten så man blir dratt inn i toget igjen pga mengden som er redde for å ikke komme med. Jeg føler nesten for å bare lappe til en eller annen av de som har det SYKT travelt og bare si "Respekter de som skal av før dere drar med dere egoet deres inn på toget!" Blir skikkelig provosert av sånt. Til vanlig gir jeg folka et surt blikk og går med litt spisse albuer.
Rosalie Skrevet 25. august 2011 #8 Skrevet 25. august 2011 "unnskyld, men eg skal faktisk av!", også går eg berre på, med litt ekstra spisse alboger.
Jade Skrevet 25. august 2011 #9 Skrevet 25. august 2011 Er ikke alltid så lett å presse i mot. Jeg var på en buss en gang hvor dørene bak var stengt (ødelagt, eller noe, de gikk ikke opp). Så når jeg skulle av, gikk jeg fremover. Men de som skulle på gikk på, og jeg (og resten av de som skulle av) ble presset bakover. Det var en ekkel følelse. Håper ikke noen hadde klaustrofobi på bussen, for det var helt grusomt selv om man ikke hadde det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå