Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som tror at drømmer kan fortelle oss noe, trenger litt hjelp her.

Først ganske kort; så har jeg hatt kontakt med en fyr i laaang tid uten at vi har møttes, noe som gjør at jeg er redd for at ikke kjemien hadde vært til stede irl. Dette tenker jeg veldig mye på for tiden, hadde han likt meg og hadde jeg likt ham, passer vi egentlig sammen etc.

Så til drømmen. I natt drømte jeg at vi endelig skulle møtes og det ble en skikkelig nedtur og en stor skuffelse! I denne drømmen (hvor han ble representert som en jeg gikk i klassen med en gang, som var litt tilbakestående...og det som følger med..) så ble ikke noe av det jeg hadde sett for meg og håpet på. Han var ikke så interissert, leide plutselig en annen dame, var tvetydig og generellt umoden osv. Jeg sa til meg selv at jeg kjenner en sorg over at den personen jeg trodde jeg skulle møte faktisk ikke eksisterer. Gikk så hjemover, lei meg og noen gutter plystert eller ropte på meg. Jeg snudde meg for å se men hadde ingen interesse og vendte hjemmover.

Og da lurer jeg på om dette kan være en "sanndrøm" eller om dette bare er et uttrykk for hva jeg går å grubler så mye på om dagen? Jeg føler virkelig ikke at jeg har et opphøyet bilde av ham i virkeligheten. Jeg har så langt faktisk blitt positivt overrsaket, flere ganger, siden jeg har lagt listen så lavt ;). Må forresten legge til at straks etter at jeg våknet så var jeg ikke i tvil over at han er verdt det.

Om det eventuelt skulle være en sannhet i denne drømmen, så skal det sies at jeg ikke har interesse av andre og hadde sikkert ikke sett det heller om noen skulle vise interesse.

Håper noen seriøse kan komme med noen kommentarer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drømmen viser bare at du er redd for at det kan gå galt. Det er helt umulig at denne drømmen skal kunne påvirke virkeligheten og være "sanndrømt". Jeg ville ikke tatt drømmer så seriøst hvis jeg var deg. Det er tross alt en blanding av dine tanker og opplevelser sammen med fantasi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...