Gå til innhold

Hva brukte dere på skolen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg går andreåret på VGS nå (allmenn), og jeg sliter med å få med meg alt jeg trenger. Jeg bruker vanligvis sekk til å ha skolebøkene og PCen i, men hvis jeg skal ut etter skolen (shopping, café ol.) vil jeg helst ikke dra med meg sekken... Jeg har en veske som jeg har det mest nødvendige i som mobil, lommebok, nøkler osv, men synes det blir litt tricky å dra med både sekk og veske på skolen. Noen som har tips?

Hva brukte dere når dere gikk på skolen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde skap, så det var mulighet for å legge igjen ting noen dager hvis man ikke trengte å ha med alt hjem. Og så varierte jeg stort sett fra dag til dag alt etter hvilke bøker jeg trengte og hva jeg skulle etter skolen.

Skrevet

Svær sekk. Ble veldig sterk i ryggen og beina av å gå med blytung sekk hver dag :ler:

Men kunne også leie skap for 100kr hvis man ville det.

Skrevet

Jeg brukte også kun sekk.

Skrevet

Ryggsekk pluss en liten veske. Vesken hadde lang skulderrem, så jeg hadde remmen på skrå over brystet/ryggen, og vesken hang på hoften/rompa. Jeg tok på meg vesken først, og så ryggsekken utenpå. Det så sikkert teit ut, men det ga jeg blaffen i. ;) Veldig greit å ha lommebok, nøkler etc tilgjengelig uten å måtte ta av meg sekken.

Skrevet

Veske + et nett fra min yndlingsplatebutikk. Vanlig veske til personlige saker/verdisaker og nett til bøkene/macen. Men jeg gikk sjelden rett til byen hvis jeg hadde med macen, da jeg hater å bære på ting.

Skrevet

Sekk;) Hadde ikke med pc, den stod på skolen (gikk media).

Skrevet

Sekk! Veske ødelegger ryggen og skuldrene dine på sikt.

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
  • Liker 1
Gjest Michelle82
Skrevet

Haaa-llooooo! Dere må ikke finne på å gå med sekk!

Jeg håper så inderlig at det er tulle intervju.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er nå lærer, og jeg må ha sekk. Har med pc-en frem og tilbake hver dag, og har også stort sett noe som må gjøres hjemme slik at jeg må ha med en bok eller to. Prøvde med stor veske + pcveske, og kom hjem om ettermiddagen med vond og "skakk" rygg (kjentes sånn ut iallfall).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...