Virina Skrevet 22. august 2011 #1 Skrevet 22. august 2011 (endret) Selv er jeg en stor fan av Taylor Momsen - hennes stil, image og mot til å skille seg ut og kjøre sitt eget løp. Litt badgirl-type som gir faen i hva andre måtte tenke og mene om henne, dèt liker jeg! Hva synes dere om Taylor Momsen, sånn rent helhetlig utseendemessig sett? :-) http://www.marieclaire.co.uk/imageBank/t/Taylor-Momsen-crop1.jpg http://pub.tv2.no/multimedia/na/archive/00767/taylor_momsen_767484a.jpg Endret 22. august 2011 av Vilie
Eudyptula Skrevet 22. august 2011 #3 Skrevet 22. august 2011 Ut fra de bildene der vil jeg si at hun er en pen jente, som bruker for mye øyensminke og kler seg litt lurvete. 4
Gjest fireflies Skrevet 22. august 2011 #4 Skrevet 22. august 2011 Jeg liker håret hennes og ganske ofte stilen hennes, men ikke måten hun sminker seg på. Hun har heller ikke et så innmari pent ansikt som utpeker seg noe spesielt.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #5 Skrevet 22. august 2011 Ut fra de bildene der vil jeg si at hun er en pen jente, som bruker for mye øyensminke og kler seg litt lurvete. Enig...men jeg aner ikke hvem hun er.
Gjest hogwash Skrevet 22. august 2011 #7 Skrevet 22. august 2011 Søt jente, men jeg synes stilen hennes heller trekker ned enn opp.
Gjest fireflies Skrevet 22. august 2011 #8 Skrevet 22. august 2011 Enig...men jeg aner ikke hvem hun er. Hun er kjent for rollen som Jenny i Gossip Girl.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #9 Skrevet 22. august 2011 Jeg liker også håret hennes, men alt annet ved henne frastøter meg virkelig!
AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #10 Skrevet 22. august 2011 Hun er kjent for rollen som Jenny i Gossip Girl. Ok...tusen takk. Jeg har aldri sett Gossip Girl så derfor min uvitenhet. Pent ansikt, da.
Gjest Cosette Skrevet 23. august 2011 #11 Skrevet 23. august 2011 Hvordan er det modig og "badgirl" å flashe pupper og nettingkledde lår for å selge plater? Det har vel disse popdamene holdt på med ganske lenge nå? Hot? Ikke i mine øyne. Øyensminken fpr henne til å minne om en panda, extensionsene er direkte j*vlige og hun ser uvasket ut. 1
Gjest Sicula Skrevet 23. august 2011 #12 Skrevet 23. august 2011 Hot? Ikke i mine øyne. Øyensminken fpr henne til å minne om en panda, extensionsene er direkte j*vlige og hun ser uvasket ut. Helt enig!
Glynis Skrevet 23. august 2011 #13 Skrevet 23. august 2011 http://www.huffingtonpost.com/2010/09/15/tim-gunn-taylor-momsen-is_n_717534.html Tim Gunn er for de uopplyste en av de med mest integritet i bransjen. Taylor Momsen er definitivt respektløs og uprofesjonell. Sett bort i fra det er hun stilmessig utrolig uoriginal, er stygg med sine pandaøyne, ser ut som hun dusjer annenhver uke og kunne hatt godt av å dekke til underlivet sitt iblant.
pandabear Skrevet 23. august 2011 #14 Skrevet 23. august 2011 Hvordan er det modig og "badgirl" å flashe pupper og nettingkledde lår for å selge plater? Det har vel disse popdamene holdt på med ganske lenge nå? Hot? Ikke i mine øyne. Øyensminken fpr henne til å minne om en panda, extensionsene er direkte j*vlige og hun ser uvasket ut. Helt enig! Hun ser sliten ut rett og slett!
RedFox81 Skrevet 23. august 2011 #15 Skrevet 23. august 2011 jeg synes hun selv er kul, jeg liker musikken og stemmen hennes ("pretty reckless"), men jeg liker verken sminken eller klestillen. Skjønner jo i grunn at hun må nesten kle seg sånn når hun prøver å etablere seg som en rockstjerne, men synes det blir for mye copiyng av Debbie Harry og Cherie Curie. Stilen som var veldig kul på 70-tallet, dere vet, frigjøring av kvinnens seksualitet og sånn, men nå ser det bare sluty ut. taylor momsen vs cherie curie
Gjest BabyBlue Skrevet 23. august 2011 #16 Skrevet 23. august 2011 Hun sminker seg jævlig og kler seg jævlig, men hun er veldig naturlig pen og har en bra stemme =) Mener å ha lest en plass at hun kler seg slik fordi hun ble seksuelt undertrykt da hun gikk på en streng, katolsk skole.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #17 Skrevet 23. august 2011 Synes det blir feil å si at det er modig å kle seg slikt, det er ikke annet enn et image pga. musikken hennes. Men man må jo ty til slikt ellers blir man usynlig i hollywood.
Gjest Linda sofie Skrevet 23. august 2011 #18 Skrevet 23. august 2011 Oversminka og fæl klesstil. Ikke mye å skryte av akkurat. Forstår ikke hvorfor det er så modig og kult å kle seg som ho gjør? Hun ser bare trashy ut. Hun har fint hår da. Det er vel det eneste positive jeg kan komme med.
Gjest "gjest" Skrevet 23. august 2011 #19 Skrevet 23. august 2011 (endret) Courtney love ringte fra 1992 og vil ha tilbake klærne sine. Endret 23. august 2011 av "gjest" 1
Jolene Skrevet 23. august 2011 #20 Skrevet 23. august 2011 Synes dama er dritkul. Digger stilen hennes, og skulle gjerne hatt kroppen og gutsen til å gå sånn som hun gjør 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå