Gå til innhold

Trådløs hus telefon...

_Nida_Michelle

Anbefalte innlegg

Kjøpte i går,men må det til noen form for registrering???

Leste i brosjyren at den måtte stå til ladning i minst 8 timer..har stått et døgn nå.Prøver å ringe nummeret,men får bare feilsignal.

Vet noen hva det kan være?

Takknemlig for svar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Zalomine

Normalt sett er det bare å putte inn lediniga de du trakk ut den fra forrige telefon (jeg forutsetter at man har tegnet abbonement for fasttelefon da, og at dette er "oppe og går"), få "røret" til å skjønne hvilken base det skal kommunisere med (står i veiledninga hvordan du må gjøre det) og deretter ringe...

Les boka du, så finner du sikkert ut av det :) Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi har bare tråløs hustelefon og det fungerer greit. Du skal ikke registrere noe ekstra for det??

Du har lest bruksanvisningen helt?? Og det er ikke noe tull i forbindelse med f.eks bredbånnstilkobling o.l.??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Håndsettet må registreres på basestasjonen. Dette er for at det skal ringe hos deg og ikke hos naboen når de får telefon.

Se i bruksanvisningen som fulgte med telefonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle sammen... :D

Har forstsatt ikke fått den til å fungere!

Syns bruksanvisningen er skrevet så sinnsykt dårlig,står ingenting om hvordan du i det hele tatt får telefonen igang...bare hvordan du bruker den,dvs ringer eller tar imot samtaler.Som det ble nevt av en av dere tidligere her,så lurere jeg på om det kan ha noe med bredbåndstilkoblinga...Skal skjekke det ut jeg!

Takk igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...