Gå til innhold

Maren og Joachim fra Paradise hotel er blitt kjærester!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg satt bare å surfet litt rundt på Seher.no ,så plutselig havnet jeg på en side hvor det står at Maren og Joachim fra PH er blitt kjærester! :overrasket: Det hadde jeg aldri trodd. Maren og Joachim? Akkuratt som Jeanette og Lille Niklas skulle blitt sammen liksom :fnise:

Hva tenker dere om det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nå ble jeg helt satt ut, alstå. Er det mulig??? Maren og Joachim??! :sjokkert: Den så jeg virkelig ikke komme. Bra det er på onsdag jeg skal på møte og ikke i morgen, for å si det sånn. Det er jammen mye rart som skjer i verden nå om dagen.

Endret av Prozac
  • Liker 3
Skrevet

Ja nå ble jeg ganske satt ut her, så ikke den komme lizzm :lete:

Skrevet (endret)

Maren og Joachim faktisk. Den så jeg ikke komme! De har tydeligvis fått følelser for hverandre, men litt rart at de to ble et par :gjeiper: Lurer på hvor lenge det forholdet kommer til å vare.

Endret av smalls
Skrevet

Lurer på hvor lenge det forholdet kommer til å vare.

Jeg og. Tipper det varer fram til 3. oktober. Stygg sak. De er jo ikke meant to be på en flekk.

• Liker 1
Skrevet

OH my GOD!

Gjest Linda sofie
Skrevet

WTF? Dette kom helt uventet. Herregud Maren og Joachim er kjærester?! :hakeslepp: Hvem hadde trodd det? Ikke jeg i hvert fall.

Skrevet

Jeg tror ikke på det engang. Kan du si "PR-stunt". Akkurat som da paradise-carl prøve å få med seg ida wulff til å late som de var kjærester i fjor. Det er sånn de folka gjør når de innser at ingen ser på dem lenger.

Gjest Applecore
Skrevet

O... M... G!!!!!!! :hakeslepp: :hakeslepp: :hakeslepp: :hakeslepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...