AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #1 Skrevet 22. august 2011 Jeg satt bare å surfet litt rundt på Seher.no ,så plutselig havnet jeg på en side hvor det står at Maren og Joachim fra PH er blitt kjærester! Det hadde jeg aldri trodd. Maren og Joachim? Akkuratt som Jeanette og Lille Niklas skulle blitt sammen liksom Hva tenker dere om det?
Gjest Prozac Skrevet 22. august 2011 #2 Skrevet 22. august 2011 (endret) Nå ble jeg helt satt ut, alstå. Er det mulig??? Maren og Joachim??! Den så jeg virkelig ikke komme. Bra det er på onsdag jeg skal på møte og ikke i morgen, for å si det sånn. Det er jammen mye rart som skjer i verden nå om dagen. Endret 22. august 2011 av Prozac 3
Kosemose Skrevet 22. august 2011 #3 Skrevet 22. august 2011 Ja nå ble jeg ganske satt ut her, så ikke den komme lizzm
smalls Skrevet 22. august 2011 #5 Skrevet 22. august 2011 (endret) Maren og Joachim faktisk. Den så jeg ikke komme! De har tydeligvis fått følelser for hverandre, men litt rart at de to ble et par :gjeiper: Lurer på hvor lenge det forholdet kommer til å vare. Endret 22. august 2011 av smalls
Gjest Prozac Skrevet 22. august 2011 #6 Skrevet 22. august 2011 Lurer på hvor lenge det forholdet kommer til å vare. Jeg og. Tipper det varer fram til 3. oktober. Stygg sak. De er jo ikke meant to be på en flekk. 1
Gjest Linda sofie Skrevet 22. august 2011 #8 Skrevet 22. august 2011 WTF? Dette kom helt uventet. Herregud Maren og Joachim er kjærester?! Hvem hadde trodd det? Ikke jeg i hvert fall.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #9 Skrevet 29. august 2011 Jeg tror ikke på det engang. Kan du si "PR-stunt". Akkurat som da paradise-carl prøve å få med seg ida wulff til å late som de var kjærester i fjor. Det er sånn de folka gjør når de innser at ingen ser på dem lenger.
Gjest Applecore Skrevet 29. august 2011 #10 Skrevet 29. august 2011 O... M... G!!!!!!! :hakeslepp: :hakeslepp:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå