Thomasine Skrevet 26. november 2003 #1 Skrevet 26. november 2003 http://www.finnoss.com/190n30/1x.html Her fant jeg en liste over mange vikarbyrå. Jeg er på utkikk etter en jobb, noen kvelder i uken, en enkel jobb i en liten periode! Jeg har ingen kjennskap til vikarbyråer, men det er det sikkert noen her som har?! :D Noen som kan anbefale noen for meg?! Evnt. advare...!! :o
stinegull Skrevet 6. desember 2003 #2 Skrevet 6. desember 2003 jeg har jobbet for Proffice og var veldig fornøyd med dem. Talent vikar er også kjempe hyggelige.
Fakse Skrevet 6. desember 2003 #3 Skrevet 6. desember 2003 Både jeg og min søster er vedlig fornøyde med adecco i Tromsø. Det er selvfølgelig ingen garanti for at de er like bra i resten av landet.
Gjest Lea Skrevet 6. desember 2003 #4 Skrevet 6. desember 2003 Er fornøyd med JobZone (Oslo). Kjemepservice!
~sikka~ Skrevet 6. desember 2003 #5 Skrevet 6. desember 2003 Fornøyd med Adecco - ok lønn. Men kan være litt vanskelig å få jobb (vaffal var det det for meg ) Kelly betaler kjempedårlig.
huzky Skrevet 6. desember 2003 #6 Skrevet 6. desember 2003 Vet av flere som jobber gjennom Manpower (i Oslo).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå