AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #1 Del Skrevet 22. august 2011 Sitter her og ser på tv, på et mimreprogram fra 1998! Bertine Zetlitz og Daniel Franck sitter faktisk der og mimrer! Når i huleste ble de gamle nok til å mimre om noe som helst? Gardermoen åpner, Norge slår Brasil, og Bill Clinton juger så det renner av ham. Når i all verden ble dette historie?? Hvor gammel har jeg egentlig blitt? Kommer jeg til å våkne i morgen og oppdage at Trekant-Marie og Voe er hedersgjester på Dette er ditt liv? Eller at Drillo ikke lenger er landslagssjef? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #2 Del Skrevet 22. august 2011 I know! Tiden flyr noe helt utrolig! Det verste synes jeg, er når de som er et par år yngre enn meg plutselig gifter seg og får barn! Når ble de voksne liksom? At jeg har vært gift i mange år og har barn er en heeelt annen sak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #3 Del Skrevet 22. august 2011 Du verden som tiden flyr... Jeg husker godt jeg som fjortis satt oppe på natten og så nyhetssendinger om at Olof Palme var henrettet. Noen år senere var det Berlinmurens fall. Begynner å bli godt voksen gitt. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå