AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #1 Skrevet 22. august 2011 Jeg er ny i Bergen, og er på jakt etter en garnbutikk! Noen som vet hvor det finnes i sentrum?
Gjest grønnfi Skrevet 22. august 2011 #2 Skrevet 22. august 2011 (endret) Rett over gaten fra Logen ca er det en. Bakken opp mot teateret fra den Blåstein på høyre side. Ellers har de garn på Stoff & Stil i Åsane. Velkommen til Bergen Endret 22. august 2011 av grønnfi
Kajal Skrevet 22. august 2011 #3 Skrevet 22. august 2011 Ligger også en i Vaskerelven rett ved Deli de luca ved teateret. Og Husfliden ligger i Marken, der har de noe garn. På Sparkjøp har de masse garn, den ligger i Strandgaten.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 24. august 2011 #5 Skrevet 24. august 2011 Jeg synes den i Vaskerelven er bra. God service for oss som ikke er så "garnvante"
AnonymBruker Skrevet 24. august 2011 #6 Skrevet 24. august 2011 Rett over gaten fra Logen ca er det en. Bakken opp mot teateret fra den Blåstein på høyre side. Ellers har de garn på Stoff & Stil i Åsane. Velkommen til Bergen Butikken heter Knappehuset og du finner dem på nettet.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2011 #7 Skrevet 24. august 2011 Tusen takk for alle svar Jeg tok turen til blå steinen i dag, og fant Knappehuset og en annen butikk i parallellgaten som het Modell-noe (tror jeg). Da er jeg klar for strikking!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå