Gjest Trulselinemor Skrevet 26. november 2003 #21 Skrevet 26. november 2003 Hun kan da ikke bli skuffet om du tar med babyen. Hun vet jo at du venter en liten en og hun forstår da sikkert at du må ha den med deg. H Hvem skaffer vel barnevakt til så små spedbarn?
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2003 #22 Skrevet 26. november 2003 Bruden regner jo sikkert med at du må ta med babyen din. Den er jo også såpass liten, at det ikke er sikkert at hun tar flasken en gang, så du må ta babyen med deg. Jeg ville valgt en annen forlover rett og slett for å få all den oppfølging jeg føler jeg trenger den dagen. Det kunne jo være at når jeg plutselig trengte henne som mest, var hun opptatt med å amme. Regner med at bruden ikke er såpass trangsynt at hun ikke sjønner at en baby har behov for mamman sin. Men jeg tror nok denne bruden har valgt en forlover som er henne verdig og som hun ønsker å ha, og ikke tenker på alle "problemene" som kan oppstå. Unnskyld meg, men jeg blir litt irritert over bruder som forlanger at forloveren har tid og overskudd til å stå på tå hev, med en gang bruden knipser med fingrene.
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2003 #23 Skrevet 26. november 2003 Jeg ville valgt en annen forlover rett og slett for å få all den oppfølging jeg føler jeg trenger den dagen. Det kunne jo være at når jeg plutselig trengte henne som mest, var hun opptatt med å amme. Derimot hadde jeg ikke hatt noe problem med å bedt henne som gjest, med babyen selvsagt. Men det er litt forskjell på en vanlig gjest og en forlover - etter min mening... For din forlover kan naturligvis bare ha født barn ved jomfrufødsel, så babyen har helt sikkert hverken en pappa eller andre i bryllupet som kan passe på? Forresten trenger du knapt nok forloveren din til noen ting. Forloverens primære oppgave er å bevitne at du ikke er søster, datter, mor eller tante av brudgommen, og at du ikke er gift med en annen. Bortsett fra det er det vanlig at h*n hjelper til med slør, slep, kjole og bukett under vielsen. Hvis du er så avhengig av forloveren din at du må ha henne tilgjengelig fortløpende under hele bryllupet er jeg redd du skulle giftet deg med henne i stedet for den stakkaren som må holde ut med deg. Han er det synd i, som må spille annenfiolin resten av livet. :fy: Jeg håper inderlig han vet at du er mer avhengig av forloveren din (som du så lettvint kan bytte ut) på en av ditt (og hans) livs viktigste dager.
VesleBråka Skrevet 27. november 2003 #24 Skrevet 27. november 2003 Det hadde vært helt greit for meg, sålenge pappa'n hadde blitt med og tatt ordentlig ansvar. F.eks kan mamman amme rett før frisør, så frisør et par timer, så amme igjen. Kanskje pappan ikke har noe imot å være med til frisøren (holde seg litt unna fanget til mor, la henne få ha forloverrolle og ikke bare mammarolle) og passe på ungen sin? Det er da ikke alle som er så bakvendte.. Det hadde nok gått fint hvis man prøver og er litt fleksibel fra alle kanter. Og passer på at det ikke blir for mye for mor som prøver å følge opp mann, barn og brud.. delegere mann og barn bort litt i førsten, og så delegere bort bruden litt i sisten av dagen kanskje.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå