AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #1 Skrevet 22. august 2011 Jeg har kjøpt meg fertilitetsmonitor:)? Noen som har erfaring med den? Jeg ønsker å bli gravid så fort som mulig :kgbaby:
AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #2 Skrevet 22. august 2011 Det skulle selvfølgelig ikke være spm tegn etter første setningen..
yamyam Skrevet 22. august 2011 #3 Skrevet 22. august 2011 Jepp, monitoren funker fint den! Bare å starte den på første mens dag og så følge opp med testpinner når monitoren sier i fra. Første runde er det vel vanlig å bruke litt flere testpinner, men håper du får HIGH resultat når du forventer det (12-14 dager etter 1.mensdag ca?!) så lykke til!!
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #4 Skrevet 23. august 2011 Jepp, monitoren funker fint den! Bare å starte den på første mens dag og så følge opp med testpinner når monitoren sier i fra. Første runde er det vel vanlig å bruke litt flere testpinner, men håper du får HIGH resultat når du forventer det (12-14 dager etter 1.mensdag ca?!) så lykke til!! Så spennende -gleder meg masse :kgbaby: Jeg på syklusdag 9, så da skjer det vel noe snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå