AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #1 Skrevet 22. august 2011 Jeg har sett på en diamantring på finn.no, men er så usikker på å kjøpe på nett. Har noen kjøpt her? Den jeg ser på er det en storselger fra Tromsdalen som selger.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #2 Skrevet 22. august 2011 Jeg har sett på en diamantring på finn.no, men er så usikker på å kjøpe på nett. Har noen kjøpt her? Den jeg ser på er det en storselger fra Tromsdalen som selger. Jeg ville vært svært skeptisk. Hvordan kan du vite at dette er etiske og ikke minst ekte diamanter? Det er lettere for en privatperson å forfalske sertifikater enn for en anerkjent bedrift. Jeg går ut i fra at hensikten med å kjøpe på nett er å spare penger. Hvis prisforskjellen er så stor fra en anerkjent gullsmed så er det garantert noe i veien med dem. Jeg kan aldri tenke meg at noen selger unna diamanter billig uten å ha noe skjult motiv. Spesielt siden du nevner dette er en storselger.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #3 Skrevet 22. august 2011 Hei, takk for svar:) Nei, du har sikkert rett
Libragirl Skrevet 22. august 2011 #4 Skrevet 22. august 2011 Jeg skal til å annonsere på finn angående salg av diamantring Hvis du ser takstpapirer, og også ser inni ringen at det er gravert nummer, så er det vel ganske trygt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå