Gjest Pepsi89 Skrevet 22. august 2011 #1 Skrevet 22. august 2011 Har mellommørkt hår og vil ta masse lyse striper i det. Har kjøpt den som heter blondering. Skal til syden om litt over 3 uker og jeg vil være litt lysere på håret. Er det noen som tror det blir fint med masse lyse striper i det?
inlovewith Skrevet 22. august 2011 #2 Skrevet 22. august 2011 Jeg synes det er kjempefint med striper i håret:) Stripene blir nok litt lysere når du er i syden også. Personlig synes jeg det er finest å ta striper når man bruker sånn hette. Da blir de tynnere:)
Burn Skrevet 22. august 2011 #3 Skrevet 22. august 2011 Det blir det nok, så lenge de ikke blir tykke, for det synes jeg ikke er noe fint. Dersom du er redd for at stripene skal bli for lyse i forhold til din naturlige hårfarge, kan det jo være en idé å bruke to forskjellige farger? En mellom-lys, og den du allerede har. Da blir resultatet kanskje litt mer naturlig. Men så spørs det jo også helt på hva slags resultat du ønsker da Snakker bare utifra personlig mening.
Gjest Pepsi89 Skrevet 22. august 2011 #4 Skrevet 22. august 2011 Kommer til å bruke hette så de blir tynne.. Er ganske lys i ansiktsfargen å, så mørkt hår som jeg har nå passe jeg ikke helt til. Går bra når jeg har det i hestehale så det går jeg med hele tiden...
xol Skrevet 23. august 2011 #5 Skrevet 23. august 2011 Tror dette blir bra, anbefaler å ikke ha de i for lenge, slik at de blir "for" lyse. Gjerne skrap litt av underveis for å se hvor langt prosessen har kommet. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå