AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #1 Skrevet 22. august 2011 Jeg leier leilighet og kan ikke slå meg helt løs med hammer og spiker. Jeg har en plan om å sette sammen mange små bilder og småting sammen, og har da tenkt å ha en stor plate av noe slag som jeg kan spikre disse tingene fast i (det er for tunge ting til å bruke teip eller tilsvarende). Men hva slags materiale skal denne plata være av? Hobbyplater er jo veldig tunge. Den skal helst være så lett som mulig, men tykk nok til å spikre inn små bildestifter. Og så skal den enten være så stor at den kan stå på gulvet opp mot veggen, eller så må jeg henge den opp på vegge ved hjelp av to skruer/kroker. Noen som har peiling på hva jeg kan bruke? Ser for meg at plata skal være ca. 1-1,5 meter bred. Høyden vil avhenge av om den skal henge på veggen eller stå på gulvet. Og så skal den gjerne passe til et studentbudsjett.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #2 Skrevet 22. august 2011 Hva om du forsøker å finne ei stor magnettavle? Det har jeg både på kontoret og på kjøkkenet. Det er lett å bytte ut bilder siden de bare festes med magneter, og man kan henge opp forskjellig småting der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå