Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2003 #1 Del Skrevet 26. november 2003 Jeg susser mine barn på munnen og sier at jeg elsker de....men har opplevd andre mødre som gir barna sine en suss på kinnet og heller sier at de er glad i barna deres... Hva gjør dere Glad i deg-eller elsker deg? Suss på munnen-eller kinnet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 26. november 2003 #2 Del Skrevet 26. november 2003 Glad i -kinn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2003 #3 Del Skrevet 26. november 2003 Elsker deg og kjempe glad i deg og masse suss på både munn og kinn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 26. november 2003 #4 Del Skrevet 26. november 2003 Elsker deg, og kjempeglad i deg, nusser både på munnen og kinn 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 26. november 2003 #5 Del Skrevet 26. november 2003 Jeg er "uendelig" glad i mine , og de får masse nusser både på munn og kinn og nakke og hals og mage og armer og bein og.... Min eldste er like glad i meg som jeg er glad i ham!!! (... da er han "innmari" glad i meg, assa... ) Yngste er ikke kommet så langt at han bruker ord enda, men håper jo at det samme vil gjelde der... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 26. november 2003 #6 Del Skrevet 26. november 2003 "Mamma er så glad i deg," og nuss på kinn og munn! Den er nå så søt, da, den lille trutmunnen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2003 #7 Del Skrevet 26. november 2003 Jeg har aldri kysset ungene mine på munnen - det kunne rett og slett ikke falt meg inn. Jeg kysset dem på kinnet da de var små, nå får jeg knapt gitt dem en klem engang - de må ihvertfall være skråsikre på at ingen i nærheten ser på ... De vet at jeg setter dem høyest av alt på denne jord og at jeg alltid prioriterer dem foran meg selv. Jeg vet at de er glad i meg selvom de ikke går rundt og sier det ... Tror faktisk ikke det er så mange gutter som sier sånn ... vet ikke - mine gjør ikke - og det er greit, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 26. november 2003 #8 Del Skrevet 26. november 2003 Jeg kysser jenta mi på munnen, kinnet, nesa, pannen, og ellers alle tilgjengelige steder :D (pappan kysser henne på nesa og panna, ikke munnen) Og jeg sier at jeg er glad i henne, elsker er forbeholdt pappan. Men jeg sier at jeg forguder henne da....men det er mest når jeg snakker OM henne, ikke TIL henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. november 2003 #9 Del Skrevet 26. november 2003 Kjempe glad i sier jeg, men har vel brukt ordene jeg elsker også... Siden min er bare 4 mnd, har jeg ikke den største responsen enda, men det kommer vel :-) Ang sussing, så foregår det på kinn osv. Sussing på munnen synes jeg ikke noe om.... Men vi er da alle forskjellig - HELDIGVIS! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 26. november 2003 #10 Del Skrevet 26. november 2003 Hundreder av varianter. Kysser mange steder og sier at jeg elsker dem høyest i hele verden, susser på kinn og sier jeg er glad i dem. Og som svar er jeg den beste mammaen i hele verden og de er veldig glade i meg ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Padmee Skrevet 26. november 2003 #11 Del Skrevet 26. november 2003 Glad i deg og suss på kinn, panne, nese eller hvor det nå måtte passe seg i øyeblikket. Veldig sjelden på munnen, men det har hendt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 26. november 2003 #12 Del Skrevet 26. november 2003 kysser henne overalt jeg:) (eller, ikke ALLE steder da ). og jeg sier både at jeg elsker henne og at jeg er glad i henne. nå er hun jo liiten da, tror ikke jeg kysser henne på munnen når hun er 5 år akkurat. klem Iset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 26. november 2003 #13 Del Skrevet 26. november 2003 Jeg har kysset mine på munnen helt til omtrent skolealder, vel jeg har ikke sluttet helt med seksåringen ennå.... Men hun på ti får "bare" kyss alle andre steder i ansiktet. Men jeg elsker dem, og sier det ofte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 26. november 2003 #14 Del Skrevet 26. november 2003 Kunne ikke falle meg inn å kysse barna mine på munnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 26. november 2003 #15 Del Skrevet 26. november 2003 Kunne ikke falle meg inn å kysse barna mine på munnen. Ikke jeg heller (selv om jeg ikke har barn enda..). Kyss på munnen er forbeholdt min kjære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2003 #16 Del Skrevet 26. november 2003 Kysse de på munnen? Og så blir de vant til det, og så blir de eldre, og så skal du kysse de på munnen til de er langt oppi i tenårene? Jeg mener: Hvordan venne de av med "suss på munnen", eller vil det gå over av seg selv? Har ikke barn selv da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 26. november 2003 #17 Del Skrevet 26. november 2003 Suss (ikke kyss) får de overalt i ansiktet, og jeg sier jeg elsker dem. De er like høyt elsket som samboeren min er, men på en litt annen måte, derfor bruker jeg de ordene. Sluttet å susse storesøster på munnen da hun var rundt 3-4 år, men sier fortsatt at jeg elsker henne. Og tror nok jeg kommer til å gjøre det samme med minimannen når han blir rundt den alderen der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 26. november 2003 #18 Del Skrevet 26. november 2003 Jeg nusser både mamma'n og pappa'n min på munnen. Det er en nuss, såvidt vi berører hverandre. Det er ikke lange KYSS vi snakker om her... Dette er jeg vant til, og kommer til å nusse mine barn til de evt. ikke vil lenger... :-? For meg er det "litt" ekstra enn en klem eller kyss på kinnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 26. november 2003 #19 Del Skrevet 26. november 2003 Kysse de på munnen? Og så blir de vant til det' date=' og så blir de eldre, og så skal du kysse de på munnen til de er langt oppi i tenårene? Jeg mener: Hvordan venne de av med "suss på munnen", eller vil det gå over av seg selv? Har ikke barn selv da....[/quote'] Jeg hadde ikke noen problemer med å venne datteren min av med det. Eller vi drav vel ikke noen avvenning. Det barre bla slikt, gradvis hadde hun blitt så stor at jeg synes ikke det var naturlig lenger. Og da ble det heller mange susser på kinn og panne og hake i stedet. Har ingen gode råd å komme med da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 27. november 2003 #20 Del Skrevet 27. november 2003 Min datter får suss på munn av både meg og pappan sin. Sier både at jeg elsker henne og er glad i henne. Min datter er litt sjalu, så hver gang jeg og pappan hennes nusser, så skal hun også ha, og den skal være på munnen. Nå er hun bare 2 år, så da synes jeg det er helt greit. :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå