AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #1 Skrevet 22. august 2011 Tenkte meg ut og jogge i formiddag, men det pøser ned og viser ikke til å slutte. Men jeg MÅ, har klart å manne meg opp.. Spørsmålet er hva jeg skal ta på meg?? Hva har dere på dere når dere jogger i regnet? Tenkte ca 5 km, så det tar meg ca 40 minutt..
Wildy Skrevet 22. august 2011 #2 Skrevet 22. august 2011 Når det regner buker jeg en tynn singlet i ull under en tynn løpejakke. Jakken holder ute endel regn, men etterhvert blir jeg rimelig våt. Med litt ull inn mot kroppen bli jeg allikevel ikke kald.Bomull er pyton, blir gjennomvått og iskaldt. Superundertøy ol er jeg ikek speislet glad i, de funker jo greit nok, men jeg synes det fort blir lukt av de, selv om de skylles\vaskes med en gang etter trening.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 22. august 2011 #3 Skrevet 22. august 2011 Jeg bruker en god sports-bh, en ulltrøye med en jakke over (tynn og pustende - tåler litt regn). Løpetights og kompresjonssokker som vanlig. Våt? Jepp, men så bor jeg i Bergen da
super-ida Skrevet 27. august 2011 #4 Skrevet 27. august 2011 jeg bruker lang tights, også superundertøygenser under en sånn tynn vindjakke.. kaller'n joggejakke jeg... dry-fit fra nike
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå