AnonymBruker Skrevet 21. august 2011 #1 Skrevet 21. august 2011 Har for noen dager siden fått noen såre rødhvite blemmer/kviser på de ytre kjønnsleppene, inn mot de indre. Det er 3 små spredte av dem. De verken blør, væsker eller klør. Det svir bare. Ble fingret for 2 uker siden litt "feil" av en som tydeligvis likte å gnikke på det området. Dumt nok sa jeg ikke ifra. Vi hadde ikke samleie eller noe form for kjønnsorgankontakt. Det har aldri klødd. De bare var der plutselig. Det har også kommet noen rundt endetarmen, men det kan vere hemoroider. Er kjempetakknemmelig for svar fra dere!
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2011 #2 Skrevet 21. august 2011 Har du hatt sex med noen andre da, eller er du jomfru? Kan jo høres litt ut som kjønnsvorter. Ta en tur til lege, det er alltid best å være på den sikre siden selv om det viser seg at det ikke er noe som er galt.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2011 #3 Skrevet 21. august 2011 Har du hatt sex med noen andre da, eller er du jomfru? Kan jo høres litt ut som kjønnsvorter. Ta en tur til lege, det er alltid best å være på den sikre siden selv om det viser seg at det ikke er noe som er galt. Nei, jeg har ikke hatt sex med andre. Det er noen måneder siden. Jeg leser jo at det kan vere herpes, men det blir ikke logisk her. Og det klør jo ikke så. Kjente helder ingen prikking før de kom. Vegrer meg for doktoren..det er så flaut. (Jeg er 23 foresten)
Gjest Katten. Skrevet 22. august 2011 #4 Skrevet 22. august 2011 Du vegrer deg nok, men det er den eneste måten å få et endelig svar på. Svelg stoltheten og skammen: bestill en time! 2
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2011 #5 Skrevet 22. august 2011 Jeg skjønner godt at du gruer deg til første gang hos gu. Jeg fikk faktisk angstanfall første gang jeg var på gu, men nå hopper jeg opp i stolen som ingenting Du gruer deg alltid mye mer enn hva som egentlig var nødvendig. Hopp i det!
AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #6 Skrevet 22. august 2011 Det kan gå flere måneder fra smittetidspunkt til en merker noe på herpes og kjønnsvorter, så lurt å ta en tur til legen. Men beskrivelsen du har minner om noe jeg hadde for to år siden. Det var IKKE en kjønnssykdom. Når jeg endelig kom meg til legen ble jeg henvist til gynekolog. Gynekologen sammenlignet det med en influensa. Det var en infeksjon infeksjon, grunnen til at det ikke hadde gått vekk enda av seg selv var fordi jeg barberte meg, og da førte jeg hele tiden smitten videre. Så jeg måtte la vær å barbere meg til det var borte. Tok 6 mnder...
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2011 #7 Skrevet 22. august 2011 Kan jo hende du bare har fått sår hud etter hardhendt fingring, og at det har gått bakterieinfeksjon i det. Kan være bra å få sjekket opp i tilfellet du trenger noe antibiotika så det kan gå over og ikke blir verre.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #8 Skrevet 23. august 2011 Kan jo hende du bare har fått sår hud etter hardhendt fingring, og at det har gått bakterieinfeksjon i det. Kan være bra å få sjekket opp i tilfellet du trenger noe antibiotika så det kan gå over og ikke blir verre. Har du fått dette? Jeg var hos doktoren idag. Han trodde det var herpes, og sendte inn prøver av det. Jeg turte ikke å nevne noe om fingringen. Om at det kunne vere sårhet.. For jeg er litt hoven altså, og det er akkurat på det området han fingret mest. Jeg krysser sånn fingrene.. Har du hatt bakterieinfeksjon av dette altså?
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #9 Skrevet 23. august 2011 en kan jo bli sår av soppinfeksjon også.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #10 Skrevet 23. august 2011 en kan jo bli sår av soppinfeksjon også. Men får man blemmer? Det skal sies at jeg får blemmer av ingenting. Er plaget med ømfintlig hud.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå