mmmils Skrevet 21. august 2011 #1 Skrevet 21. august 2011 Hei! Jeg har en liten chihuahua gutt på 10 måneder. jeg vurderer og skaffe han en forsikring? er det noen som vet hvor mye dette koster. Ene testikkelen hans har heller ikke fallt ned? er det noen som vet om det er normalt at den enda ikke har kommet etter 10 mnd? Og dersom det vil bli en operasjon ut av dette vil forsikringen da dekke det? Takk for svar :-)
AnonymBruker Skrevet 21. august 2011 #2 Skrevet 21. august 2011 Lurt å forsikre. Er det noe som oppstår/er kjent før forsikringen skrives, så er det ofte forsikringen ikke dekker dette. Dette er slik man må lese seg til (det som står med liten skrift)
Gjest Sevastra Skrevet 22. august 2011 #3 Skrevet 22. august 2011 Oi, jeg forsikra min mops før han ble 4 mnd. Da får du full pakke, etter dette får man ikke like bra forsikring. Men jo før jo bedre. Jeg ringte agria dyreforsikring, de kan fikse alt over tlf og fortelle deg om de forskjellige tingene. Jeg betaler ca 3000 i året(mops er en rase med mye helseproblemer) men det er verdt det. Om han må opereres får jeg dekt alt helt opp til 30 000, tror kanskje det er en liten egenandel. Og hvis han må ha medisin på resept dekker de det, det kan fort bli dyrt. Når han må til veteinær dekker de alt over 1800 kr innenfor 3 mnd tror jeg det var. Hvis han dør pga sykdom får jeg tilbake det jeg betalte for han, 16 000.
Gjest Sevastra Skrevet 22. august 2011 #4 Skrevet 22. august 2011 Forresten, vi har også en avtale med oppdretter at om bare en testikkel faller ned, så får vi flere tusen tilbake for han. Dette tror jeg er ganske vanlig prosedyre, stod i kontrakten når vi kjøpte han.
Gjest uAnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #5 Skrevet 22. august 2011 Forresten, vi har også en avtale med oppdretter at om bare en testikkel faller ned, så får vi flere tusen tilbake for han. Dette tror jeg er ganske vanlig prosedyre, stod i kontrakten når vi kjøpte han. Det står i kontrakten min ogsp. Betaler ca 3000 i forsikring hos Agria
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå