Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I lekse til tirsdag så skal jeg altså øve meg på å skrive et essay. Jeg vet hva det er, og hvordan man skal bygge det opp. Problemet er bare at jeg mangler inspirasjon, og rett og slett ikke får det til. Jeg begynner på en tekst der jeg har funnet et supert tema, men så kommer jeg ikke lengre enn til innledningen. Da får jeg jernteppe.

Så jeg lurer på om dere, kjære brukere, har noen tips til meg. Forslag på tema osv.

Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

for en teit oppgave dere har fått da.. i følge den nyeste reformen skal man jo ikke trenge å skrive essay, fordi det er faktisk fåtallet av oss som har forfatter-egenskaper! man kan få "skriv en artikkel om krigen i irak", for da er det gitt ett tema, så da blir det noe annet. jeg har ikke disse forfatter-evnene, så jeg kan desverre ikke hjelpe deg :( ikke særlig jaffal... det jeg tenker er å skrive om noe som du finner veldig ironisk.........for eksempeeel....hmmm...charterreiser? hvordan unge jenter drikker seg snydens dritings, og danser rundt i gata med så korte skjørt at man ser g-strengen og rumpeballene, mens her i norge så har de angst for å bli voldtatt i oslo midt på lyse dagen..hvordan de tror at graviditet er umulig i syden, og at kjønnssykdommer ikke eksiterer, og ikke minst hvordan de tror at alt er totalt glemt når de lander i norge igjen! at ingenting har skjedd!

Skrevet

Tusen takk for svar! Jeg fant det veldig nyttig. :)

Gjest NozMonster
Skrevet

Tusen takk for svar! Jeg fant det veldig nyttig. :)

næmmen så koselig da :jepp: hva ble temaet du skriver om?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...