Gå til innhold

Hadde en ONS

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så, forrige uke hadde jeg med meg en fyr hjem fra byen som var kjekk og veldig hyggelig. Dagen-derpå var han fortsatt kosete, som fikk meg til å tenke at han kanskje syns jeg var en fin jente, men vi utvekslet ikke telefonnummer. Vi ble riktignok venner på face, og i går natt fant jeg ut at det var en sykt god idé å sende han en melding og forhøre meg om han ville gjenta bedriften. (Han hadde nummeret sitt på face, og jeg har face på mobilen)

Så jeg sendte han en liten melding ("Ute? Sex?" (yes, høyt nivå på kommunikasjonen så sent på kvelden)), men fikk ikke noe svar før i dag morges.

I og med at han ikke hadde nummeret mitt måtte det avklares og da det var greit tenkte jeg at "ok, da har vi funnet ut av det, så da blir det sikkert ikke noen flere meldinger." Men det ble det! Han begynte å fortelle om hva han har gjort siste uken og sånn, og vi sendte et par-tre meldinger til.

Han kunne jo helt fint bare unngått å skrive noe mer, så jeg tenker at han kanskje er interessert i kontakt. Eller er han bare høfflig?

Syns jo at han er skikkelig hyggelig, så vil jo gjerne ha kontakt. Noen tanker og tips fra dere KGere?

Videoannonse
Annonse
Gjest fireflies
Skrevet

Hadde han ikke vært interessert, så ville han sannsynligvis ikke svart. Så ja, jeg tror han er interessert, enten i deg som person eller kun sexen.

• Liker 1
Skrevet

Hadde han ikke vært interessert, så ville han sannsynligvis ikke svart. Så ja, jeg tror han er interessert, enten i deg som person eller kun sexen.

Begge deler er heldigvis ok ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...