Nevian Skrevet 21. august 2011 #1 Skrevet 21. august 2011 Tenkte jeg skulle sende ei melding til ei jeg synes var ganske søt på en dating-nettside. Tenkte jeg skulle finne på noe litt mer originalt enn "Søt du var " men akkurat nå har jeg fullstendig jernteppe. Hva ville dere damer like å høre?
Mononoke Skrevet 21. august 2011 #2 Skrevet 21. august 2011 Jeg foretrekker å få meldinger med litt mer "substans". Skriv litt om hvem du er, hvorfor du ønsker å skrive til akkurat meg, og vis gjerne at du faktisk har sett mer på profilen enn bare bildet. Men dette er mine personlige meninger, vet det er andre som ønsker kortere første melding. Gjør det på en måte som viser hvem du er!
Niennas Skrevet 21. august 2011 #3 Skrevet 21. august 2011 Jeg liker ikke at noen starter en samtale med å si "så søt du er","Du var deilig" osv. Jeg ville foretrukket at du kommenterte noe fra profilen min, type "Så spennende at du interesserer deg for ******, det gjør jeg også", eller "Jeg liker også ****" or something like that. "Du virker interessant, hva gjør du på en kveld som denne?" liker jeg også bedre enn "Så søt du er". Å si at jeg er søt etter litt kommunikasjon, er noe helt annet. 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #4 Skrevet 22. august 2011 Verste jeg vet er mannfolk som kommenterer utseendet mitt. JA jeg har hørt jeg ser bra ut 100 ganger før av drittsekker som vil i buksa på meg, jeg skjønner hva du er ute etter også. Jeg gidder ikke takke lenger, for det eneste de klarer å fortsette samtalen med er "skjer'a?"... Hadde det skjedd noe hadde jeg vel faen ikke sitti her og prata med deg? Si heller noe om hvorfor du vil skrive til meg, og ikke enhver med vagina på nettet. Er det fordi vi begge liker Harry Potter? Eller kanskje min noe spesielle interesse from hagegnomer er midt i blinken for deg? Altså, finn noe fra profilen hennes og skriv utifra det. Har hun ikke skrevet noe i profilen og kun har bilder som igrunn ikke sier noe spess. de heller ville jeg gått ut fra at hun egentlig bare er ute etter tidsfordriv og ikke tar det så nøye om hun møter nye bekjentskaper eller ikke. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå