Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg traff en mann for knapt en måned siden på fest. Jeg snakket litt med han men minglet mye og utpå kvelden reiste endel til byn, blant annet han.

Dagen etter ringer han meg for å spørre om jeg vil møte han igjen og jeg sier ja.

Møtes endel ganger de neste to ukene...

Vi har barn begge to så han spøker om hvor stort hus vi må ha og at vi må ha minibuss osv... Dette gjør han flere ganger vi møtes, og jeg tar det litt som spøk og litt som at han er i alle fall interessert.

Forrige uke forandret ting seg...kan ikke sette fingeren på det men vi har ikke hatt så mye kontakt. Og jeg har gjerne vært den som har gitt en lyd først de siste gangene..

På fredag skrev jeg at jeg gjerne ville møte han snart og skrev "ka du sei?" til han...

Da fikk jeg tilbake "ka du trur?"

Med tanke på at kontakten ikke var topp siste uken så ble jeg usikker og svarte:

"hadde telepatien mellom oss vært så god så hadde vi nok ikke trengt å skrive meldinger :gjeiper: Så den må du nok svare meg på"

Fikk ikke svar på den og har ikke hørt noe etter det heller....

Jeg holder på å gå på veggene her for jeg skjønner ikke hva som er problemet.

Hvis han ikke vil ha noe mere med meg å gjøre er det vel bare å si det...el?

Håper på noen tilbakemeldinger fra dere andre her inne....gjerne også fra menn som vet hvordan menn tenker til tider....for jeg skjønner ingenting!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke at jeg har noe fasitsvar, men det høres ut som han holder på å trekke seg unna deg. Har du spurt ham direkte om hva som har skjedd? Det hjelper nok hvertfall ikke å mase for mye på ham.

Noe av det samme skjedde for meg nå, og han var ikke interessert lenger. Men det innrømte han ikke før jeg spurte ham direkte om han fortsatt var interessert i meg.

Jeg håper selvsagt at jeg tar feil ang gutten din :klemmer:

Skrevet

"ka du trur" kan jeg gjerne få til svar av min nordlandske venn, han bare tøyser da fordi han vet jeg blir helt ???? i hue.."ka du sei? ka du mein? " hører sammen vet du ;)

Trekk deg ut og finn på noe annet noen dager. La han forstå at om det svaret bare var tøysete fra hans side så var det for tidlig (iom at du ikke tok den)

• Liker 3
Skrevet

Takk for svar begge to :)

Jeg lurer på om han ble fornærmet på meg fordi jeg burde skjønne at han ville treffe meg igjen.....

Jeg lurer på om han har fått litt panikk siden alt gikk litt fort fra første møte til nå (han har vært singel 7mnd)

Og jeg lurer på om han er sur nå fordi JEG ikke tar mere kontakt.

De er søren meg ikke å bli kloke på de mannfolka.

Det klør i fingrene etter å sende han en mld der jeg spør rett ut hva som skjer...men så vil jeg ikke virke som altfor seriøs heller.

Jeg liker han godt og vil bli enda bedre kjent med han, men så bare ta det derfra.

Hmmm vet ikke hva jeg skal si jeg. Er for gammel til sånt spill liksom, men vil ikke skremme han vekk heller :P

Men takk for tips. Tror jeg skal prøve å ikke gi han en lyd ikveld heller, men hører jeg ikke noe på et par dager så spør jeg han rett ut tror jeg.

PS: ikke lett å finn epå noe annet når man ikke klarer å tenke på noe annet hehe ;)

Skrevet

Hadde det vært meg hadde jeg nok ikke klart å vente med å skrive en mld. :gjeiper: Det jeg har skrevet i lignende situasjoner er f.eks. at jeg begynner å få følelser for gutten, og at jeg er litt usikker på om det er gjensidig. Mulig at det kanskje skremmer ham hvis han ikke er helt der enda, men det virket jo som han var det i begynnelsen da.

Og om han er interessert, men bare sitter og venter på melding fra deg, da blir han vel glad for melding uansett hva det står i den. :fnise:

Håper hvertfall det ordner seg.

• Liker 1
Skrevet

Takk for svaret :)

Ja jeg skulle jo tro han likte meg med tanke på alt han har sagt disse ukene, men kan jo aldri være sikker.

Men jeg vet også at om man ikke gir en lyd og en fyr en interessert så vil han gi en lyd hehe..

Men kanskje han er like sta som meg da :P

Det er vanskelig å la være å gi en lyd ja og jeg kommer nok til å skrive noe lignende som du sier at jeg begynner å få følelser for han og hva han egentlig tenker om hele greiene.

MEN jeg skrev jo på siste mld at han måtte si om han ville møte meg og da fikk jeg ikke svar, så da får jeg litt sånn følelse av avvisning...

Skulle ønske jeg hadde en av-på-knapp på følelsene mine hehe ;)

Skrevet

Ring ham og hør????

• Liker 2
Skrevet

Du kan feks si at dine følelser er i utvikling og at du ikke ønsker å gå lengre dersom han ikke føler han er på samme vei. Nå kan du snu mens leken er god, sørge litt et par dager og gå videre. Får følelsene vokse nå blir det mye vanskeligere å snu og det kan sette større spor. Det er helt enkelt og greitt å si ifra om det. Så kan han ta et par dager å tenke seg om på. Mange setter pris på tydelig beskjed siden de færreste er ute etter å såre jentene.

Skrevet

Ikke ta kontakt med ham!

At det er du som har tatt kontakt med ham en del ganger nå, er ikke et godt tegn dessverre.. Veldig mange menn blir skremt på den måten.

De fleste menn jeg kjenner, mener at det virker desperat, og at de gjerne vil ha litt tid til å puste etter en date, før det tikker inn enda en melding, og enda en før man i det hele tatt har svart, og så videre.

Og nei, det er ikke "bare å si det" for en mann når han har mistet interessen. De trekker seg heller vekk, blir kalde og fraværende og så skriver de veldig korte svar på sms en stund, før de slutter å svare helt.

Det er selvsagt trist og det er jo veldig kjedelig hvis jeg har rett nå, men det er bedre at du er forberedt på det, enn at jeg skal lyve og si at "dette ordner seg helt sikkert" og risikere at du blir skuffet.

• Liker 2
Skrevet

Takk for svaret :)

MEN jeg skrev jo på siste mld at han måtte si om han ville møte meg

Du sendte vel ikke ENDA en melding etter at du ikke fikk svar?

Høres ut som han har trukket seg tilbake ja, prøv å ikke ta kontakt med, vent til han gjør det.

Og forressten, det går an å ringe i stedet for å drive og sende meldinger.. det blir jo bare rot. Hvorfor har du ikke ringt ham?

• Liker 3
Skrevet

"Hva skjer?" er jo et enkelt og greit spørsmål?! Eller spørre NÅR skal vi treffes istedetfor "si ifra når vi skal treffes"

Åååh, sånt er så dritt, TS har min dypeste medfølelse!! Hvorfor kan man ikke bare være ærlig å si ting rett ut liksom..?!

• Liker 1
Skrevet

Du kan feks si at dine følelser er i utvikling og at du ikke ønsker å gå lengre dersom han ikke føler han er på samme vei. Nå kan du snu mens leken er god, sørge litt et par dager og gå videre. Får følelsene vokse nå blir det mye vanskeligere å snu og det kan sette større spor. Det er helt enkelt og greitt å si ifra om det. Så kan han ta et par dager å tenke seg om på. Mange setter pris på tydelig beskjed siden de færreste er ute etter å såre jentene.

Jeg tror jeg skal vente en dag til eller noe, for å se om han kanskje gir en lyd. Han burde jo vite at jeg liker han med tanke på at det siste jeg skrev var at jeg ville møte han igjen.

Men tusen takk for tilbakemelding ;)

Skrevet

"Hva skjer?" er jo et enkelt og greit spørsmål?! Eller spørre NÅR skal vi treffes istedetfor "si ifra når vi skal treffes"

Åååh, sånt er så dritt, TS har min dypeste medfølelse!! Hvorfor kan man ikke bare være ærlig å si ting rett ut liksom..?!

Ja det er ganske frustrerende dette her...man kan jo gå på veggen av mindre. Og skjønner heller ikke at han ikke bare kan si ifra om han vil kutte kontakten. Men kanskje kanskje tenker han det samme om meg...hehe jeg gir det en dag til før jeg spør :) Takk for svar :)

Skrevet

Du sendte vel ikke ENDA en melding etter at du ikke fikk svar?

Høres ut som han har trukket seg tilbake ja, prøv å ikke ta kontakt med, vent til han gjør det.

Og forressten, det går an å ringe i stedet for å drive og sende meldinger.. det blir jo bare rot. Hvorfor har du ikke ringt ham?

Nei jeg har ikke sendt ham noe etter jeg skrev jeg ville møte han....HELDIGVIS. Men jeg har klødd i fingrene etter å gjøre det :P

Så prøver å holde fingrene fra tastatur og mobil og ser om han gir meg en lyd snart.

Men jeg ringer han imorgen el noe om jeg ikke hører noe. Da har det gått ca 5 dager siden siste kontakt.

Takk for svar :)

Skrevet

Ikke ta kontakt med ham!

At det er du som har tatt kontakt med ham en del ganger nå, er ikke et godt tegn dessverre.. Veldig mange menn blir skremt på den måten.

De fleste menn jeg kjenner, mener at det virker desperat, og at de gjerne vil ha litt tid til å puste etter en date, før det tikker inn enda en melding, og enda en før man i det hele tatt har svart, og så videre.

Og nei, det er ikke "bare å si det" for en mann når han har mistet interessen. De trekker seg heller vekk, blir kalde og fraværende og så skriver de veldig korte svar på sms en stund, før de slutter å svare helt.

Det er selvsagt trist og det er jo veldig kjedelig hvis jeg har rett nå, men det er bedre at du er forberedt på det, enn at jeg skal lyve og si at "dette ordner seg helt sikkert" og risikere at du blir skuffet.

Jeg er fullt klar over at det er endel menn som bare fader ut kontakten for å slippe konfrontasjon...men setter mere pris på dem som tør å si ifra. Er vel kommet i den alderen at jeg er for gammel for sånt spill...

Prøver å forberede meg på at det går til helvete her, men det er alltid et lite håp så lenge man ikke vet...

Uansett takk for svar :)

Skrevet

Det er tøft, men ring han i morgen å spør direkte! Eneste som hjelper hvis du vil vite hvor du står.

Skrevet

Det er tøft, men ring han i morgen å spør direkte! Eneste som hjelper hvis du vil vite hvor du står.

Jepp, det er det som er planen :) Men hvert fiber i kroppen håper han tar kontakt før det :P

Hehe det er nesten litt tragikomisk dette her...

Takk for svar

Skrevet

Hadde aldri i livet tatt kontakt igjen etter å blitt avspist. Han veit du vil møtast, og han veit ballen e på hans banehalvdel. Om han ikkje vil, så tar han ikkje kontakt, og alt renn ut i sanden. Om du tar kontakt og han ikkje vil kan ting bli kleint. Ved ikkje å ta kontakt sparar ein seg sjølv for å sitte med hjartet i handa i alle fall. La han ta initiativ neste gong. Om ein mann vil ha deg så tar han kontakt, som sagt over.

• Liker 1
Skrevet

Hva med å tolke taushet som taushet, og gå videre? Er folk interessert, så kommuniserer de. Eller orger det iallefall sånn at de får møtes. Slutt å piske en død hest...

Skrevet

Takk for svar dere to siste :)

Jeg vet jo at man kommuniserer om man vil ha kontakt osv...

Men jeg gir jo ikke han en lyd jeg heller. Tenk om han tenker det samme om meg..

Men men å piske en død hest (bra sagt) er jo ikke noen vits nei :sukk:

Men alle som har vært betatt vet at det er vanskelig å la være å tenke på det el lure på hva som skjer..

Jeg er på dag 5 uten å ha gitt han en lyd så jeg synes jeg har vært flink foreløpig jeg :jepp:

Og det at 50% av dere sier jeg skal gi han en lyd og 50% sier IKKE gjør det, så er det ikke lett.

hadde vært mye bedre om alle sa nei eller alle sa ja hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...