Høna Skrevet 21. august 2011 #1 Del Skrevet 21. august 2011 Jeg dater en veldig bra gutt, men jeg har et problem med han og det er at på slutten av kvelden kan man ofte lukte at han lukter svette. hvis vi foreksempel har sex på slutten av kvelden etter og ha vært ute og spist er det helt umulig og ligge på armen uten å "grine på nesa". Og jeg syntes rett og slett han lukter vondt ! Dette er ikke pga han ikke vasker seg for han lukter alltid godt til og begynne med og er ren og vellstelt ellers... så regner med at han kanskje ikke bruker deo eller noe ??? Men hvordan kan man hinte om slikt uten og fornærme han ??? Jeg vi jo ikke såre med slemme komentarer, men jeg må på en måte også bli kvitt lukten om jeg skal kunne fortsette med denne gutten.... Noen som har noen gode råd ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
okei Skrevet 21. august 2011 #2 Del Skrevet 21. august 2011 Bare si at han skal bruke deo... Gutter er ikke like følsomme som jenter tror jeg. Er selv jente og hadde ikke brydd meg om kjæresten min hadde kommentert lukta mi. Care liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høna Skrevet 21. august 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 21. august 2011 men jeg vil påstå at det er en stor forskjell på slike komentarer om man er i forhold eller dater...da man jo bryr seg mye mer om hvordan man fremstår i dating perioden.... Har også erfart at gutter er mye mer hårsåre enn det vi jenter tror.... men mulig jeg tar feil ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
okei Skrevet 21. august 2011 #4 Del Skrevet 21. august 2011 Hvis du kjøper deo til han, vil han bli såret. Hvis du sier bruk deo blir han såret. Hvis du sier han stinker, blir han såret. Det fins vel ingen annen vei, prøv å si dette "Har du hørt om den nye parfymen/deo, den er sååå godt, blir dritglad om du brukern..og tent:)" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thefainter Skrevet 21. august 2011 #5 Del Skrevet 21. august 2011 Hvis du kjøper deo til han, vil han bli såret. Hvis du sier bruk deo blir han såret. Hvis du sier han stinker, blir han såret. Kommer helt an på hvordan hun sier det. Det er godt mulig at han blir glad for at hun sier ifra, og begynner å bruke en bedre deo. Det er ikke alltid man blir såra når noen sier ifra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkee Skrevet 21. august 2011 #6 Del Skrevet 21. august 2011 Sier du ifra på en voksen og hensynsfull måte, så tror jeg han tar det pent. Men, vrenger du ut av deg en sur kommentar om at "jeg gidder bare ikke ligge på arma di, du stinker jo værre enn en råtten elefant" da kan det hende karen blir en smule såret og vonbroten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 21. august 2011 #7 Del Skrevet 21. august 2011 Be'n gå og vaske seg hehe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2011 #8 Del Skrevet 21. august 2011 Normale mennesker blir ikke fornærma av små ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 21. august 2011 #9 Del Skrevet 21. august 2011 Oi, det lukter svette her, er det meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2011 #10 Del Skrevet 21. august 2011 Kjøp et sett med parfyme og deodorant til han i gave e.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 22. august 2011 #11 Del Skrevet 22. august 2011 "Forresten, har et skikkelig flaut tema her. Aner ikke hvordan jeg skal ta det opp, så jeg hopper bare i det... Alltid når vi først møtes, så lukter du nydusjet og deilig - men mot slutten kommer det en mer markant svettelukt. Slapp av, det er overhodet ikke noen dealbreaker for meg - jeg lurte bare på om vi kanskje skulle finne noen alternativer slik at vi kan takle det i lag? En *inser special deo som stopper svette*, eller kanskje en dusj i lag? " 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2011 #12 Del Skrevet 24. august 2011 Kan du ikke bare invitere han med inn i dusjen da og dere dusjer sammen? Kanskje si noe om at du liker så godt lukten av nydusjet kropp eller noe sånt. Da burde han ta hintet uten at du egentlig forteller han at han lukter vondt. Tror jeg ville prøvd dette før jeg evt. så meg nødt til å ha en intervention Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå