AnonymBruker Skrevet 21. august 2011 #1 Skrevet 21. august 2011 Hei. Skal egentlig ta et årsstudium ved UIO i år, men det har skjedd så mye i det siste så har ikke fått konsentrert meg om det. Har hørt at ikke alle årsstudier har obligatorisk oppmøte og innleveringer - hvor finner jeg ut om mitt har det/ikke har det? Har forsøkt å logge inn på uio.no/tjenester men der fant jeg ikke noe info. Noen som vet hvor man som student finner oversikt over når og hvor det er forelesninger, og om det er obligatorisk? Takker for svar.
Mononoke Skrevet 21. august 2011 #2 Skrevet 21. august 2011 Står vel som regel på semestersidene til fagene? Ihvertfall gjør det det på mitt fakultet. Gå inn på faget (på hjemmesidene til UiO), klikk inn på "Høst 2011", ofte står det beskjed på høyresiden eller inne på "Undervisning - Tid/Sted".
AnonymBruker Skrevet 21. august 2011 #3 Skrevet 21. august 2011 Står vel som regel på semestersidene til fagene? Ihvertfall gjør det det på mitt fakultet. Gå inn på faget (på hjemmesidene til UiO), klikk inn på "Høst 2011", ofte står det beskjed på høyresiden eller inne på "Undervisning - Tid/Sted". Supert, det skal jeg sjekke ut! Står det og om det er obligatorisk eller ikke?
Mononoke Skrevet 21. august 2011 #4 Skrevet 21. august 2011 På mine fag står det som regel på høyresiden med en gang man kommer inn på semestersiden "Husk obligatorisk oppmøte første forelesning xx/08". Men vet ikke om dette er vanlig for alle fakulteter! Lønner seg ihvertfall uansett å møte opp første forelesning, som regel får man en god del informasjon som kan være nyttig å få med seg.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2011 #5 Skrevet 21. august 2011 Hmm.... dette var vanskelig.. Jeg finner ingen info om hvor og når jeg skal møte opp, det eneste er at det på engelsk under de forskjellige emnene står "to pass you have to deliver 8-10 pages home assignment" etc. Håper det ikke er obligatorisk oppmøte på noe i morgen, for jeg tror ikke jeg finner frem med det første.
Mononoke Skrevet 21. august 2011 #6 Skrevet 21. august 2011 Hvis du vil skrive hvilke emner du skal ta, så kan jeg ta en kikk på de? Hvorfor tror du at du ikke kommer til å finne frem? Hvis du møter opp i litt god tid, og sjekker ut kart i kveld, er det ikke så vanskelig å finne frem på UiO. Og det er alltids noen man kan spørre om hjelp! 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2011 #7 Skrevet 21. august 2011 Det er vel bare å møte opp på første forelesning som du finner på emnesiden?
AnonymBruker Skrevet 21. august 2011 #8 Skrevet 21. august 2011 Det er vel bare å møte opp på første forelesning som du finner på emnesiden? Det er svært vanskelig når det ikke står noe info om første forelesning...
AnonymBruker Skrevet 21. august 2011 #9 Skrevet 21. august 2011 Hvis du vil skrive hvilke emner du skal ta, så kan jeg ta en kikk på de? Hvorfor tror du at du ikke kommer til å finne frem? Hvis du møter opp i litt god tid, og sjekker ut kart i kveld, er det ikke så vanskelig å finne frem på UiO. Og det er alltids noen man kan spørre om hjelp! Takk igjen! Skal ta første året av bachelor i pedagogikk.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2011 #10 Skrevet 21. august 2011 Det er svært vanskelig når det ikke står noe info om første forelesning... http://www.uio.no/studier/emner/uv/pfi/UTVIT1100/h11/tid-og-sted.html Det står på emnesiden. Undervisning - tid og sted.
Mononoke Skrevet 21. august 2011 #11 Skrevet 21. august 2011 Her er undervisningsplanen din. Ser det var noen timer i forrige uke, sikkert i forbindelse med fadderuken? Var du tilstede der? Utifra planen ser det faktisk ikke ut til at du har noen forelesninger i morgen. Første ordinære forelesning ser ut til å gå på tirsdag, kl 14:15. Dette er et annet fakultet enn mitt, så jeg garanterer ikke 100% at dette blir riktig! Siden du er såpass usikker, hadde jeg tatt en tlf inn til fakultetet når det åpner i morgen tidlig. Kontaktinformasjon (og all annen informasjon om emnet) finner du på denne siden. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå