Gå til innhold

Å snu til å bli interessert igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurt på lenge.

Hvilke historier har folk om mennesker som går fra interessert til ikke interessert og til interessert igjen? Kan man forandre seg, eller er det en svært sjelden ting. Hva gjorde at man endret mening igjen, og er det forskjell på gutter å jenter?

Jeg leter etter svar, og hendelser. Historier om par som kanskje har opplevd det slik eller kjenner noen.

Jeg tror jeg har gått fra å ikke være interessert til interessert, men innerst inne tror jeg at jeg har vert interessert i personene fra første stund. Det jeg heller ikke har opplevd som noen ganger har vert håpet, er at den man er interessert i skal etter å ha snudd seg til å ikke bli interessert igjen, å faktisk bli interessert...

Tenker ikke menn/kvinner på at de bør holde seg unna hverandre hvis det ikke er gjensidig om en av dem har fått følelser men at det ikke er gjensidig? Likevel holder man på med hverandre, kan man få den ene til å forandre seg?

Leser flere innlegg om kvinner som enda har sex med mannen de har følelser for, som ikke gir slipp. mannen som har sagt nei og oppfører seg som før .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble interessert i en mann (som hadde vært interessert i meg) først når han fikk kjæreste. DA fant jeg ut at jeg ville ha ham (men gikk jo ikke etter ham selvfølgelig). Men jeg tror også at jeg har følt noe fra første stund, bare ikke ville vist det..

Ellers, f.eks. å få en knullekompis til å bli forelska (hvis du er forelska selv) tror jeg ikke er like enkelt alltid. Kan vel skje, men tror det er i de færresten tilfellene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...