Summerprincess Skrevet 25. november 2003 #1 Del Skrevet 25. november 2003 Noen andre hobbyastrologer her? eller noen som er intresserte i det? Hadde vært så gøy å lært av hverandre. Man lærer noe nytt hele tiden. Håper det dukker opp flere etter hvert her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 26. november 2003 #2 Del Skrevet 26. november 2003 Jeg er interessert, men kan så mye som ingenting. Interessen går litt i daler også - må fordøye litt innimellom. Men interessant er det uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah_Michelle Skrevet 26. november 2003 #3 Del Skrevet 26. november 2003 Jeg er interessert, og liker det jeg har lest av Linda Goodman. MEN... til jul en gang fikk jeg boka "Astrologiske Kjærlighetsbånd", men jeg skjønner jo veldig lite, da... Jeg er skorpion og min bedre halvdel er kreps. Jeg har prøvd å sette oss opp i skjemaer, men jeg forstår det rett og slett ikke... Noen som har skjønt det? Hadde vært interessert å finne ut litt mer om "oss"!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summerprincess Skrevet 26. november 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 26. november 2003 Jeg har et dataprogram som tar for seg partnere. Hvor godt dere passer sammen.Om du vil kan du sende meg klokkeslett, sted og dato for når dere begge er født på en PM. Så kan jeg se hva jeg kan gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summerprincess Skrevet 26. november 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 26. november 2003 Skjønner du må fordøye litt Lekeball. Det er mye å sette seg inn i. Det jeg vet er bare en brøkdel. Tar tid å lære seg alt. Men har bestemt meg for å sette meg inn i det og studere det. Morro er det hvertfall. Det å tolke huser og aspekter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah_Michelle Skrevet 26. november 2003 #6 Del Skrevet 26. november 2003 Har sendt deg en PM i hvert fall.... blir spennende å se om jeg blir noe mindre etterpå, liksom..... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summerprincess Skrevet 26. november 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 26. november 2003 Sånn da fikk jeg sendt deg litt info. Håper du forstår litt mere nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah_Michelle Skrevet 26. november 2003 #8 Del Skrevet 26. november 2003 Nei, egentlig ble jeg bare dummere, men det var artig likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Frk Amalie~ Skrevet 6. desember 2003 #9 Del Skrevet 6. desember 2003 Jeg er helt klart interessert, og har lest litt. Kanskje noen kan anbefale en bra lærebok? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HanneLou Skrevet 7. desember 2003 #10 Del Skrevet 7. desember 2003 £liza: "Jeg er helt klart interessert, og har lest litt. Kanskje noen kan anbefale en bra lærebok?"... Astrologi for alle Teknologisk forlag ISBN 82-512-0210-8 Boken er enkel, og vil gi deg en god del å starte på... Men har du en Zodiak av deg selv??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 7. desember 2003 #11 Del Skrevet 7. desember 2003 Jeg har noen bøker å sånn, men synes det blir for komlpisert gitt... Så har store planer om å finne meg en venn som kan mere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. desember 2003 #12 Del Skrevet 7. desember 2003 £liza: "Jeg er helt klart interessert, og har lest litt. Kanskje noen kan anbefale en bra lærebok?"... Astrologi for alle Teknologisk forlag ISBN 82-512-0210-8 Boken er enkel, og vil gi deg en god del å starte på... Men har du en Zodiak av deg selv??? Zodiak av meg selv, hva betyr det? *føler meg litt dum nå* :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Frk Amalie~ Skrevet 7. desember 2003 #13 Del Skrevet 7. desember 2003 Den over var fra meg, glemte å logge inn :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 7. desember 2003 #14 Del Skrevet 7. desember 2003 Astrologi og annen overtro ser sine glansdager nå for tiden. Aldri før tror jeg mennesker har ivret så mye for lettvinte løsninger som kan forklare livets underligheter som astrologi må være... Si meg, håper dere har et klart skille mellom virkeligheten og astrologien.... astrologien er jo bare et verk skapt av sannsigere og andre drømmevirkeliggjørere... Men når jenter lar stjernebildene avgjøre seksualpartnere, - er det på tide at en eller annen sier ifra... I mangel av andre får jeg gjøre det selv. Astrologi tror jeg er svaret på alle latterlige drømmer og enkle svar...det er bekreftelse og forklaring på ett! Forklaring av hva da? - Ingenting. Forteller hva da? - Nada. Det er overhodet ingen relevans med hva som skjer i stjernene og personlighet til mennesker. Usant er det og si at det ikke er noen link mellom himmelen og livet på jorda..det er jo riktig, pga gravitiasjon vil jo f eks tidevannet avgjøres av månen...og kanskje fullmånen gjør jenter kåtere akkurat som sola gjør at jeg får bennern? Hvem vet..men stjernene har ingenting å si... Waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 7. desember 2003 #15 Del Skrevet 7. desember 2003 Astrologi og annen overtro ser sine glansdager nå for tiden. Aldri før tror jeg mennesker har ivret så mye for lettvinte løsninger som kan forklare livets underligheter som astrologi må være... Si meg, håper dere har et klart skille mellom virkeligheten og astrologien.... astrologien er jo bare et verk skapt av sannsigere og andre drømmevirkeliggjørere... Men når jenter lar stjernebildene avgjøre seksualpartnere, - er det på tide at en eller annen sier ifra... I mangel av andre får jeg gjøre det selv. Astrologi tror jeg er svaret på alle latterlige drømmer og enkle svar...det er bekreftelse og forklaring på ett! Forklaring av hva da? - Ingenting. Forteller hva da? - Nada. Det er overhodet ingen relevans med hva som skjer i stjernene og personlighet til mennesker. Usant er det og si at det ikke er noen link mellom himmelen og livet på jorda..det er jo riktig, pga gravitiasjon vil jo f eks tidevannet avgjøres av månen...og kanskje fullmånen gjør jenter kåtere akkurat som sola gjør at jeg får bennern? Hvem vet..men stjernene har ingenting å si... Waco Synd at du tror det er provoserende når du uttaler deg om noe du ikke vet noe om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 7. desember 2003 #16 Del Skrevet 7. desember 2003 Hva mener du med provoserende? Det er ikke jeg som titter opp i himmelen når problemene kommer innenifra.... Men folk får tro på hva dem vil for meg, noen steder tror dem på voodoer, andre steder alver og troll...hvorfor ikke astrologi i samme slengen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summerprincess Skrevet 7. desember 2003 Forfatter #17 Del Skrevet 7. desember 2003 Stakkars deg. Du har det ikke helt godt med deg selv ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymfen Skrevet 12. desember 2003 #18 Del Skrevet 12. desember 2003 Tenk på menneskets oppfatning av solsystemet vårt, med den positive sola i midten som påvirker alle de forskjellige planetene som går i baner rundt den.Det er en av de største bestanddelene vitenskapen beskriver.Et Makrokosmos. Vitenskapens oppbygging av alt som finnes på planeten vår ender i atomer,med positive protoner,negative ioner og neuoner. Dette er den hittil minste bestandelen vi har funnet.Et mikrokosmos. Læren om astrologi er læren om sammenhengene mellom alle de forskjellige energier som beveger seg i universet vårt. Hvorfor skulle det IKKE finnes en sammenheng? Til Waco, høres ut som om det du har lest om astrologi begrenser seg til ukentlige horoskoper for de 12 stjernetegnene. Det sier ikke meg noenting som helst heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Frk Amalie~ Skrevet 12. desember 2003 #19 Del Skrevet 12. desember 2003 Tenk på menneskets oppfatning av solsystemet vårt, med den positive sola i midten som påvirker alle de forskjellige planetene som går i baner rundt den.Det er en av de største bestanddelene vitenskapen beskriver.Et Makrokosmos. Vitenskapens oppbygging av alt som finnes på planeten vår ender i atomer,med positive protoner,negative ioner og neuoner. Dette er den hittil minste bestandelen vi har funnet.Et mikrokosmos. Læren om astrologi er læren om sammenhengene mellom alle de forskjellige energier som beveger seg i universet vårt. Hvorfor skulle det IKKE finnes en sammenheng? Til Waco, høres ut som om det du har lest om astrologi begrenser seg til ukentlige horoskoper for de 12 stjernetegnene. Det sier ikke meg noenting som helst heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå