straamann Skrevet 21. august 2011 #1 Skrevet 21. august 2011 Hadde sex med den nye dama mi i går. Det er første gang på 5 år (!) jeg har hatt sex. Det var på mange måter helt fantastisk, vi brukte god tid og begge var utrolig avslappede i hverandres armer, og vi var skikkelig tent begge to. Vi både masserte, kysset, stimulerte hverandre oralt og hadde konvensjonell sex i ulike stillinger. Jeg hadde sammenhengende ereksjon i sikkert 5 timer i strekk, og det uten noen form for potensmiddel. Det var utrolig deilig, men samtidig litt skuffende, fordi jeg klarte ikke å få utløsning hverken når hun sugde meg eller når jeg var i vagina. Jeg ble liksom ikke stimulert nok til å "vippe over kanten", men var samtidig knallhard. Jeg har en ganske stor penis, og hun er ikke spesielt løs der nede heller. Og hun er en jævel på å suge... synes jeg hvertfall. Er det jeg som er for lite følsom i penis, eller hva er dette for noe? Utrolig frstrerende å ikke få orgasme når dama di ber deg om å sprute inni henne... Jeg har jo så lyst!
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2011 #2 Skrevet 21. august 2011 Du hadde sikkert bare litt prestasjonsangst Siden det var 5 år siden sist var du sikkert litt anspent i kroppen noe som kan ha gjort det vanskelig å slippe seg løs Det går nok bedre neste gang Lykke til! 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2011 #3 Skrevet 21. august 2011 Kan være at det er så lenge siden sist at prestasjonsangsten er litt vel høy. Mitt råd; slapp helt av, fortsett å ha det gøy og kos dere, så løsner det sikkert etterhvert. 2
Cathrine88 Skrevet 21. august 2011 #4 Skrevet 21. august 2011 (endret) Var det du som var veldig bekymret for om du ville klare å bli hard igjen hvis du kom for tidlig? Mulig du kanskje tenker litt vel mye når det gjelder sex, og at tankene dine påvirker kroppen i stor grad. Klarer du å leve deg inn i det som skjer, eller analyserer du mens du holder på? Endret 21. august 2011 av Cathrine88
AnonymBruker Skrevet 21. august 2011 #5 Skrevet 21. august 2011 Om du onanerer mye selv, evt. bare onanert jevnlig de siste fem årene, så er det nok en blanding av det, og prestasjonsangst. Når du onanerer selv lager du deg en egen måte å stimulere til orgasme, med forskjellige rytmer, stramminger og endelig takt. Om du da slutter å onanere en stund, og lar penis bli vant til vaginal stimulering, så går det seg nok til snarere enn du tror.
straamann Skrevet 21. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 21. august 2011 Om du onanerer mye selv, evt. bare onanert jevnlig de siste fem årene, så er det nok en blanding av det, og prestasjonsangst. Når du onanerer selv lager du deg en egen måte å stimulere til orgasme, med forskjellige rytmer, stramminger og endelig takt. Om du da slutter å onanere en stund, og lar penis bli vant til vaginal stimulering, så går det seg nok til snarere enn du tror. Ja, jeg tror nok dette er riktig. Kombinert med at jeg tenker for mye, for mye prestasjonsangst. Men jeg slapper nok av til å ha en heftig ereksjon da, men neste steg er jo å virkelig bare være til stede slikt at jeg klarer å slippe meg fri og få orgasme. Dette er vel gjerne et vanligere problem blant kvinner, men det er kanskje ikke så rart at menn også kan ha problemer med det. Kjæresten min har også problemer med å få orgasme når jeg tilfredsstiller henne uansett metode, dette sier hun også kan bunne i at eksen hennes ikke var særlig oppvakt på hennes velbefinnende i sengen, så hun har alltid måttet ta saken i egne hender. Hun er kanskje litt anpent selv fra sitt forrige forhold som ikke var så bra. Jeg er så glad i denne jenta, hun er en sånn bra person og vi har masse til felles. Jeg er heller ikke redd for at det blir mer kos på oss, og vi kjenner hverandre bedre og bedre. Jeg liker følelsen av å gå noen dager mellom når vi møtes (hun har barn, som jeg ikke har møtt enda, og som gjør at vi ikke kan være sammen hver dag), kjenne lysten bygge seg opp, men ikke falle for fristelsen å onanere. Jeg liker bedre den gode kjærlighetsfølelsen. Jeg skal nå slutte å onanere en stund, til ære for min kjære
Gjest HunterLady Skrevet 21. august 2011 #7 Skrevet 21. august 2011 Enig med AB over her som sier at runkingen + prestasjonsangst kan ha påvirket dette. Dette går seg nok til Men jeg bare lurer på en ting. Blir du virkelig sammen med noen før dere har hatt sex???
straamann Skrevet 21. august 2011 Forfatter #8 Skrevet 21. august 2011 Enig med AB over her som sier at runkingen + prestasjonsangst kan ha påvirket dette. Dette går seg nok til Men jeg bare lurer på en ting. Blir du virkelig sammen med noen før dere har hatt sex??? Nei, vil ikke kalle noe et forhold før man har kjent hverandre en liten stund samt hatt hatt sex. Men nå har vi jo begge deler på plass, så da vil jeg kalle det et forhold. Det er vi begge enige om. Vi synes begge at den andre er deilig og god i senga. Eneste problemet mitt var at jeg ikke kalrte å sprute av hennes stimulering.
Anjah Skrevet 21. august 2011 #9 Skrevet 21. august 2011 Eller alkohol? Hadde du drukket noe på forhånd? Det hender visst at utløsningen kan bli litt sein om man har promille. Men da er det ikke sikkert at staken er like hard som det din var da... Hmmm
straamann Skrevet 21. august 2011 Forfatter #10 Skrevet 21. august 2011 Eller alkohol? Hadde du drukket noe på forhånd? Det hender visst at utløsningen kan bli litt sein om man har promille. Men da er det ikke sikkert at staken er like hard som det din var da... Hmmm Ikke alkohol nei, men jeg går på antidepressiva, som kan ha som bivirkning vansker med utløsning.
Gjest bazibaz Skrevet 21. august 2011 #11 Skrevet 21. august 2011 Ikke for å være negativ, men jeg har lest tråden din ang antidepressiva og ereksjonssvikt. Det kan selvfølgelig bare være prestasjonsangst, men en annen bivirkning av antidepressiva er/kan være anorgasme. Greit å vite at selv om du muligens ikke kommer, så er det ikke nødvendigvis deg(eller dama) det er noe "feil" med.
straamann Skrevet 21. august 2011 Forfatter #12 Skrevet 21. august 2011 Ikke for å være negativ, men jeg har lest tråden din ang antidepressiva og ereksjonssvikt. Det kan selvfølgelig bare være prestasjonsangst, men en annen bivirkning av antidepressiva er/kan være anorgasme. Greit å vite at selv om du muligens ikke kommer, så er det ikke nødvendigvis deg(eller dama) det er noe "feil" med. Enig, men jeg har INGEN problemer med å komme når jeg onanerer selv. Altså, jeg får orgasme, men har problemer med å bli nok tilfrdsstilt/slappe av når jeg har sex med dama.
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2011 #13 Skrevet 21. august 2011 Prestasjonsangst eller nedsatt følsomhet i penis om du har onanert for hardt/blitt vant til å utelukkende få utløsning av høyrehånda. Det kommer til å ordne seg med tiden 1
Gjest bazibaz Skrevet 21. august 2011 #14 Skrevet 21. august 2011 Ja, du har et poeng. Da legger jeg også en knapp på prestasjonsangst og "stress". 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå