Gå til innhold

Hva synes du om dette navnet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veronica? Kjenner ingen som heter det, visste såvidt at det fantes før jeg så det tilfeldigvis i en artikkel. Synes det var pent og feminint, men begynner å lure på om jeg er den eneste

Videoannonse
Annonse
Gjest snoopy_93
Skrevet

Det er et pent navn. Kjenner to stykker som heter det. :)

Skrevet

Pent navn, men den første assosiasjonen jeg får er Orderud :P

Skrevet

Synes det er et fint navn. :)

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Helt greit navn, kjenner fire stykker som heter det så syns det er litt kjedelig, men ikke stygt:)

Skrevet

Fint navn, men kjenner et par som heter det, og hun ene ødelegger navnet dessverre.

Skrevet

Jeg synes det er et "strengt" navn, hvis det gir mening? Synes ikke det er spesielt fint.

Skrevet

Kjenner to Veronica, liker navnet godt.

Skrevet

Kjenner noen som heter det, liker ikke navnet.. Synes det hørtes rart ut, synes alle navn som ender med nika høres rart ut. Feks Monika og :/

Skrevet

For å være ærlig så synes jeg navnet er litt hardt og jeg får merkelig nok assosiasjoner til makaroni.... men når jeg ser navnet skriftelig, så ser det merkelig nok bedre ut enn når jeg leser eller hører det høyt....

• Liker 1
Skrevet

For å være ærlig så synes jeg navnet er litt hardt og jeg får merkelig nok assosiasjoner til makaroni.... men når jeg ser navnet skriftelig, så ser det merkelig nok bedre ut enn når jeg leser eller hører det høyt....

Hahaha, jeg heter Veronica og har alltid blitt kalt makaronika

Skrevet

Heilt greitt, men eg tenkjer også på Veroica Orderud, og det er jo kanskje ikkje ei dame ein har lyst til å assosierast med...

Skrevet

Det med at navnet minner om makaroni skjer med meg og merkelig nok ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...