AnonymBruker Skrevet 21. august 2011 #1 Skrevet 21. august 2011 Jeg har flyttet for meg selv, og har et lite rom i et kollektiv. Har fått det meste på plass, men så sitter jeg her da med en haug av smykker. Mange armbånd, ringer, øredobber og halskjeder. Hvordan oppbevarer dere dette? Jeg har ikke særlig god plass, så har ikke mulighet til å ha store 'brett' (sånne inndelt i mindre rom) til å ha de i. Forslag?
otilie Skrevet 21. august 2011 #2 Skrevet 21. august 2011 Hvis du har lov til å henge opp ting på veggen; kjøp deg en knaggrekke med mange knagger... eller snekre en selv (planke med spikre på) så henger du halskjedene dine der. Armbåndene mine har jeg bare i en liten plastikkurv fra Nille. Koster 5kr for 2stk. Øredobber har jeg ikke Jeg får ikke lov til å spikre ting i veggen da Så har tenkt å kjøpe meg en sånn her: Min lenke
Gjest boobla Skrevet 21. august 2011 #3 Skrevet 21. august 2011 (endret) Jeg har en knaggrekke, som jeg henger over døra mi til å henge smykker på. plassbesparende og smart, om du ikke kan spikre i veggen.en slik Endret 21. august 2011 av boobla
pandabear Skrevet 22. august 2011 #4 Skrevet 22. august 2011 Ringer, øredobber osv kan legges i søte skåler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå