Mononoke Skrevet 21. august 2011 #1 Del Skrevet 21. august 2011 Jeg har holdt på med nettdating en liten stund, og møtt mye bra karer. Foreløbig har det ikke blitt date nr 2, av diverse grunner. Mest min skyld tror jeg... Hva skal egentlig til for at dere tar en date til med fyren (eller jenta for den saks skyld)? Jeg tenker at det må være ekstra god kjemi, litt ala "kjærlighet ved første blikk", eller i det minste litt sitring i kroppen for at det skal bli en ny date. Men lurer litt på om jeg kanskje gir meg for fort? Mange av de jeg har møtt har vært både kjekke og hatt flotte personligheter, er bare følelser fra min side som mangler. Men etter å ha chattet i en uke eller to, og så møtt hverandre en gang, er det kanskje litt tidlig å forvente noe slikt? Hva mener dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2011 #2 Del Skrevet 21. august 2011 Hvis jeg tenker "nei, nei, nei" blir det ingen date nr. 2. Er jeg mer "nja, usikker" blir det en til date, for å se det hele an. Første dater kan, etter min erfaring, for bli litt kleine og gitt litt feil inntrykk pga. nervøsitet og usikkerthet hos begge parter. Derfor lar jeg tvilen kommen daten tilgode, med mindre jeg er helt sikker på at det ikke er min type etter første møte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2011 #3 Del Skrevet 21. august 2011 Absolutt gitt det et forsøk to om jeg var mer nysgjerrig eller tenkte at det hadde vært ok om det kunne blitt mer med en. Som over; ville ikke gitt det et forsøk igjen om mye sa NEI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2011 #4 Del Skrevet 21. august 2011 Tror det skal litt til med "sitring" i kroppen med så mye nerver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 21. august 2011 #5 Del Skrevet 21. august 2011 (endret) Hvorfor jakter en heller ikke på venner? Ting blir mindre anstrengt, en kan vinne mye på flotte relasjoner og plutselig dukker den rette opp. Enten direkte via disse nettsidene, eller via en av de nye vennene. Nettdating konseptet er så ekstremt enten eller... Endret 21. august 2011 av MorAase Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mononoke Skrevet 21. august 2011 Forfatter #6 Del Skrevet 21. august 2011 (endret) Hm, lurer på hvor mange bra kjæresteemner jeg har droppet til nå jeg... Får nok bli litt mer tålmodig! Er bare ved et par tilfeller jeg har tenkt "Nei, nei, nei!". De andre gangene har det vært mer, "Jøss, så ålreit han var". Men siden jeg ikke har følt noe sånn voldsomt etter første date, har det liksom blitt til at jeg har sagt at kjemien ikke var til stede. Men nå skal jeg gi de litt flere sjanser tror jeg! Angående venner: Jeg har allerede flere venner enn jeg klarer å fordele tiden min på, men å finne kjæreste gjennom de har så langt ikke vært vellykket. Ofte kan nok det være en god løsning, men for meg har det ikke fungert. Endret 21. august 2011 av Mononoke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 23. august 2011 #7 Del Skrevet 23. august 2011 Hun mente vel at du skal jakte på nye venner på nettsidene...og ikke nødvendigvis kjærester. Right away. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå