Anna Lovinda Skrevet 25. november 2003 #1 Skrevet 25. november 2003 http://www.aftenposten.no/nyheter/dustorev...rticleID=677386
Barbie Skrevet 25. november 2003 #2 Skrevet 25. november 2003 Tvilsomt om han har alibi. Sandman er nok mannen de leter etter!
MarianneE Skrevet 26. november 2003 #3 Skrevet 26. november 2003 Jeg var der! Jeg SÅ at det var Sandman! Eller kanskje ikke? Søker vitnebeskyttelse fra politiet.......
chimp Skrevet 26. november 2003 #4 Skrevet 26. november 2003 Stakkars Sandman da............Hvorfor skal han ha skylda for all faenskapen begått av mer el mindre suspekte mannspersoner som dere leser om??? Er dere klar over hva den slags spekulasjoner kan gjøre med et menneske??? :fy:
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2003 #5 Skrevet 26. november 2003 Gutten fikk som fortjent, og det er jo en kjent sak at Sandman er en pasjonert forsvarer av dverghøns... Dersom det var ham (legg merke til forbeholdet, kjære moderatorer - jeg spekulerer av prinsipp aldri!) er jeg villig til å delta i et spleiselag til en eventuell bot...
Sandman Skrevet 26. november 2003 #6 Skrevet 26. november 2003 Det var da et sabla mas om denne Sandman, da... ...det virker som dette var en nisse som hadde litt baller.... det var en slik som egentlig burde kommet til mitt barndomshjem når tre brødre sloss så busta føyk på juleaften... ...den nissen som kom, var alltid så anstrengt vennlig... ...generelt vil jeg si at høner, i alle utgaver, er ålreite dyr...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå