AnonymBruker Skrevet 21. august 2011 #1 Skrevet 21. august 2011 Har brukt i.d. i mange år, men vil gjerne prøve noe annet. Har hørt Tikei er bra, men hvor får man kjøpt det? Noen som har prøvd det?
AnonymBruker Skrevet 21. august 2011 #2 Skrevet 21. august 2011 Hvilken* Og det kommer mye ann på hudtypen din. Tikei (tikei.se) var for meg håpløs. Venter nå på prøver fra mineralhygienics som mange skryter av. 3
Jade Skrevet 21. august 2011 #3 Skrevet 21. august 2011 Tikei er bra for noen, og elendig for andre. Det samme med alle andre merkene. Hvis jeg var deg, ville jeg ha kjøpt noen vareprøver på både Tikei, Everyday Minerals, Mineral Hygienics, Lilo-et-eller-annet osv. Da kan du selv se hvilken mineralfoundation som er best - for deg! (det er jo du som skal bruke den, og da spiller det ingen rolle hva som er best for oss andre) 1
Miah Skrevet 21. august 2011 #4 Skrevet 21. august 2011 Jeg likte ikke Tikei, ble for tørt for meg - men er, som med alle merker, mange som er strålende fornøyd også. Anbefaler å bestille prøver fra mange av merkene "på topp" og prøve deg litt fram selv.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2011 #5 Skrevet 21. august 2011 Hvilken* Og det kommer mye ann på hudtypen din. Tikei (tikei.se) var for meg håpløs. Venter nå på prøver fra mineralhygienics som mange skryter av. Hvor får du bestilt de prøvene? Er det gratis?
kash Skrevet 21. august 2011 #6 Skrevet 21. august 2011 Jeg bruker Glo mineral. Er kjempe fornøyd med det!
AnonymBruker Skrevet 21. august 2011 #7 Skrevet 21. august 2011 Hvor får du bestilt de prøvene? Er det gratis? Gratis er det nok ikke, men de har et mindre utvalg så man ikke går seg vill. Og prøvene er store. https://www.mineralhygienics.com/ mini kit. Jeg har ganske normal norsk hud uten noe spesielt snev av sol, da jeg spurte mente folket her inne at fair antageligvis passet best.
B18 Skrevet 21. august 2011 #8 Skrevet 21. august 2011 Id er bedre en tikei!! man kan kjøpe det på nettet...tikei er mer tørt...sitter ikke så godt på.
Gjest Sweetcheeks Skrevet 21. august 2011 #9 Skrevet 21. august 2011 Den løse mineralfoundation til Glo minerals er fantastisk ! 1
Honesty Skrevet 22. august 2011 #10 Skrevet 22. august 2011 Av de internettbaserte merkene, liker jeg faktisk Everyday Minerals best, i Original Glo. Men de har fjernet fargen som matchet meg best, slik at jeg må blande to andre farger for å få samme resultat. Dessuten synes jeg pakningene er simple og det lukkbare innerlokket lekker overalt. Ellers liker jeg den løse fra Glominerals, og det pressede fra Jane Iredale, samt kvasi-mineralfoundationen fra Dior. Jeg har tørr og sensitiv hud, og liker lett/medium dekkevne og foundation som gir litt glød.
Lus Skrevet 23. august 2011 #11 Skrevet 23. august 2011 Har brukt i.d i mange år og er strålende fornøyd. Billigst å kjøpe på nett.
Loveangel Skrevet 25. august 2011 #12 Skrevet 25. august 2011 Jeg er også veldig fornøyd med id glo minerals er også innmari bra.
Gjest Hikken Skrevet 25. august 2011 #13 Skrevet 25. august 2011 (endret) Min favoritt er helt klart Mineral Hygienics! Jeg kan bygge opp lag for lag uten at den ser kakete ut, og den er så lett at jeg ikke kjenner at jeg har den på meg engang jeg har også skikkelig problem hud som bryter ut for alt og ingenting, mxen denne foundationen her tåler den faktisk Endret 25. august 2011 av Hikken
mari4ever Skrevet 26. august 2011 #14 Skrevet 26. august 2011 Min favoritt er helt klart Mineral Hygienics! Jeg kan bygge opp lag for lag uten at den ser kakete ut, og den er så lett at jeg ikke kjenner at jeg har den på meg engang jeg har også skikkelig problem hud som bryter ut for alt og ingenting, mxen denne foundationen her tåler den faktisk Enig:) Jeg prøvde både EM, tikei og lily lolo og synes resultatet ble fryktelig tørt og lite dekkende. med denne trenger jeg faktiskt bare en liten mengde og den jenvner og dekker veldig bra:) den sitter godt på huden og du trenger ikke primer under. her gjelder det faktiskt med less is more. De andre synes jeg bare ikke dekket godt nok eller holdt spesielt lenge.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2011 #15 Skrevet 26. august 2011 Jeg er veldig tilfreds med Youngblood mineralfoundation. Dekker godt, og man behøver ikke bruke mye produkt for at det skal dekke.
Gjest Badabing Skrevet 27. august 2011 #16 Skrevet 27. august 2011 Jeg har bare prøvd EM og ID. ID reagerte jeg på, fikk nupper i pannen. EM har jeg brukt i sikkert fem år nå, er veldig fornøyd. 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2011 #17 Skrevet 2. september 2011 Nye EM får jeg urenheter av :kjefte:
Casall Skrevet 11. september 2011 #18 Skrevet 11. september 2011 Jeg bruker Glo Minerals eller makeupmekka sin: http://www.makeupmekka.no/makeup-butikken/mineral-makeup/foundations/mineral-liquid-powder-foundation-spf15.html.
Forbidden Skrevet 11. september 2011 #19 Skrevet 11. september 2011 Glo minerals loose base er kjempebra! Full dekkevne, nydelig glød, den "smelter" inn i huden og føles myk og glatt.Den varer også mye lengre enn pressed base. Anbefales !
AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #20 Skrevet 13. september 2011 Drar opp Noen fler som vil komme med sin mening?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå