H3idi Skrevet 21. august 2011 #1 Skrevet 21. august 2011 Mulig den er lagt ut før, men en genial ting kan ikke deles for ofte. http://www.sol.no/klipps/video/dette_har_du_faktisk_alltid_lurt_pa Først var det litt vanskelig, men det funker faktisk veldig bra. 4
Mononoke Skrevet 21. august 2011 #2 Skrevet 21. august 2011 Oi, det så skikkelig smart ut! Irriterer meg alltid over de lakenbyltene som roter til skapene. Skal prøves!
Athene Skrevet 21. august 2011 #3 Skrevet 21. august 2011 Huff, føler meg litt gammel da jeg faktisk klikker meg inn på denne tråden, klikker meg videre på videoen, studerer videoen, og tenker dette må jeg prøve... Takk for tips.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 21. august 2011 #4 Skrevet 21. august 2011 Da vet jeg det Selv om jeg personlig har ett skikkelig hatforhold til slike lakner og helst ikke vil se de, eller bruke de, så er de fine som madrassbeskyttere (på rammemadrassen - overmadrassen har egne lakner)
Mononoke Skrevet 21. august 2011 #5 Skrevet 21. august 2011 Huff, føler meg litt gammel da jeg faktisk klikker meg inn på denne tråden, klikker meg videre på videoen, studerer videoen, og tenker dette må jeg prøve... Takk for tips. Jeg er bare noen og tyve, og gjorde det samme...
LadyStarlight Skrevet 22. august 2011 #6 Skrevet 22. august 2011 Dette har jeg gjort i flere år allerede. Tar mindre plass og ser penere ut i skapet
AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #7 Skrevet 22. august 2011 Den der er smart ja. Har gjort det i årevis. Så det på en episode av Oprah faktisk, for masse år siden. Tror det var Martha Stewart eller hva hun heter som var der og viste det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå