AnonymBruker Skrevet 21. august 2011 #1 Skrevet 21. august 2011 Jeg har nå i 2 uker hatt kviser på det ene kinnet opptil 8 de var små og har utviklet seg til å bli akne byller. Hvordan få de til å tørke ut:( Er så stygt selv med sminke ser det ikke bra ut.
mari4ever Skrevet 21. august 2011 #2 Skrevet 21. august 2011 Min livs forandring i huden er Acno helse kost tabeletter. jeg trodde først d var noe galt med systemet mitt og kostholdet, men d har aldri hatt noe å si for min del Jeg fikk hormonell voksen acne, og det ble ikke noe bedre med p-piller og hupleie skole, der vi renset huden fryktelig mye og mange uttørkende behandlinger. Huden min var i optimal ubalanse og trengte hjelp innenifra. jeg prøvde alt fra MD formulations, til decleor i mange mnd, opp til ett halvt år om gangen, men ingenting hjalp tilfeldigvis fikk jeg mange av disse pakkene, fordi vi skulle slutte me den på Vita. jeg tenkte at såklart vil jeg prøve, og hadde ingen store forventinger Kvisene er så si borte og det er fantastisk:) Hvis du føler du har prøvd mye, prøv å gi huden a-vitamin, sink, e og c vitamin som styrker huden innenifra og forebygger nye kviser. jeg skal aldri slutte å bruke disse. jeg hadde store kviser, akkurat som byller, slik du beskriver. og mange små nuppe lignende kviser. du får kjøpt dem her pharmanord helse kost 1
Wonders Skrevet 22. august 2011 #3 Skrevet 22. august 2011 Er du sikker på at de ikke er betente? Er de bare gule med puss i, eller vonde og røde -nesten litt hovene? Man kan få best hjelp ved besøk til hudlege med kort ventetid. Innlegget over var godt! 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #4 Skrevet 22. august 2011 Min livs forandring i huden er Acno helse kost tabeletter. jeg trodde først d var noe galt med systemet mitt og kostholdet, men d har aldri hatt noe å si for min del Jeg fikk hormonell voksen acne, og det ble ikke noe bedre med p-piller og hupleie skole, der vi renset huden fryktelig mye og mange uttørkende behandlinger. Huden min var i optimal ubalanse og trengte hjelp innenifra. jeg prøvde alt fra MD formulations, til decleor i mange mnd, opp til ett halvt år om gangen, men ingenting hjalp tilfeldigvis fikk jeg mange av disse pakkene, fordi vi skulle slutte me den på Vita. jeg tenkte at såklart vil jeg prøve, og hadde ingen store forventinger Kvisene er så si borte og det er fantastisk:) Hvis du føler du har prøvd mye, prøv å gi huden a-vitamin, sink, e og c vitamin som styrker huden innenifra og forebygger nye kviser. jeg skal aldri slutte å bruke disse. jeg hadde store kviser, akkurat som byller, slik du beskriver. og mange små nuppe lignende kviser. du får kjøpt dem her pharmanord helse kost Regulerer disse talgproduksjonen også? Problemet mitt er ikke betente kviser, men så kviser som kommer av mange store talgylte porer..
AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #5 Skrevet 22. august 2011 Regulerer disse talgproduksjonen også? Problemet mitt er ikke betente kviser, men så kviser som kommer av mange store talgylte porer.. Om du er i tidlig-midten av 20årene så er det vanlig for kjertlene på kinnene å utvikle seg, derfor begynner mange å slite med kviser der. Det er noe som kan til en grad fikses av hormonbalanserende urtemidler. Men det kan også være andre grunner, ta en titt på http://www.skinacea.com/acne/acne-face-map.html , og for byller på kinnene synes jeg det hjelper å kjøle ned byllen med en isbit pakket inn i en brødpose. Gjør det så ofte som mulig MEN, det skal ikke bli så kaldt at det svir.
mari4ever Skrevet 23. august 2011 #6 Skrevet 23. august 2011 Regulerer disse talgproduksjonen også? Problemet mitt er ikke betente kviser, men så kviser som kommer av mange store talgylte porer.. Ja det gjør de. ei bekjent også har begynt med de, og hun er ei voksen dame som har så si prøvd alt. hun er 46 år og hatt fet hud hele livet. hennes hormonelle acne har roet seg kraftig etter kun 1 mnd. vil også råde deg til å ta en tur til hudpleier slik de får tatt en hud analyse på deg.
muffin26 Skrevet 24. august 2011 #7 Skrevet 24. august 2011 Ja det gjør de. ei bekjent også har begynt med de, og hun er ei voksen dame som har så si prøvd alt. hun er 46 år og hatt fet hud hele livet. hennes hormonelle acne har roet seg kraftig etter kun 1 mnd. vil også råde deg til å ta en tur til hudpleier slik de får tatt en hud analyse på deg. Fikk du dårligere hud da du startet på acno? Så ble det bedre etterhvert. Jeg sliter selv med hormonelle kviser
AnonymBruker Skrevet 24. august 2011 #8 Skrevet 24. august 2011 Hvor lang tid tok det før Acno begynte å virke?
mari4ever Skrevet 24. august 2011 #9 Skrevet 24. august 2011 Jeg husker ikke at kvisene ble verre, før de ble bedre. men dette kan jo selvsagt variere fra person til person. acno stopper talgproduksjonen kraftig og forebygger nye. Du kan lese om det her: Acno dette er helsekost, så du tilfører mye næring innenifra. du tar kun 1 tabelett om dagen, noe jeg liker. tabeletten inneholder også mye sink, så du slepper å kjøpe dette utenom. Forbedringen av huden merket jeg etter ca 3 uker ca om jeg husker rett.
muffin26 Skrevet 25. august 2011 #10 Skrevet 25. august 2011 (endret) Da har jeg kjøpt acno så får vi se Hørt at a vitamin er bra for uren hud Jeg oppdaterer Endret 25. august 2011 av muffin26
AnonymBruker Skrevet 25. august 2011 #11 Skrevet 25. august 2011 Jeg var til legen for noen år siden og fikk 2 antibiotika kremer, 1 som jeg skulle smøre på bare om kvelden og 1 som jeg skulle ha på morgen og kveld, i 3 måneder. Etter di 3 månedene var jeg HELT fri, jeg var plaget både på rygg og ansikt. Men ble helt fin, og var fin i litt over ett år.. men så kom det sakte og sikkert tilbake. Så tror jeg må fikse meg ny krem. Husker ikke lengre va den het. Men dra til legen hvis ikke acno hjelper
mari4ever Skrevet 26. august 2011 #12 Skrevet 26. august 2011 Da har jeg kjøpt acno så får vi se Hørt at a vitamin er bra for uren hud Jeg oppdaterer Spennende:) jeg håper dette fungerer for deg.
muffin26 Skrevet 26. august 2011 #13 Skrevet 26. august 2011 Spennende:) jeg håper dette fungerer for deg. det håper jeg også virkelig. Dama på helsekost sa de fikk gode tilbakemeldinger på acno
mari4ever Skrevet 29. august 2011 #14 Skrevet 29. august 2011 det håper jeg også virkelig. Dama på helsekost sa de fikk gode tilbakemeldinger på acno så bra:) det tviler jeg ikke på. send meg en mail da hvordan det går? er alltid kjekt å følge med
muffin26 Skrevet 29. august 2011 #15 Skrevet 29. august 2011 så bra:) det tviler jeg ikke på. send meg en mail da hvordan det går? er alltid kjekt å følge med Detskal jeg gjøre:) Etter en måndes tid bør den vel vise om den hjelper eller ikke.
oslotur Skrevet 29. august 2011 #16 Skrevet 29. august 2011 Min livs forandring i huden er Acno helse kost tabeletter. jeg trodde først d var noe galt med systemet mitt og kostholdet, men d har aldri hatt noe å si for min del Jeg fikk hormonell voksen acne, og det ble ikke noe bedre med p-piller og hupleie skole, der vi renset huden fryktelig mye og mange uttørkende behandlinger. Huden min var i optimal ubalanse og trengte hjelp innenifra. jeg prøvde alt fra MD formulations, til decleor i mange mnd, opp til ett halvt år om gangen, men ingenting hjalp tilfeldigvis fikk jeg mange av disse pakkene, fordi vi skulle slutte me den på Vita. jeg tenkte at såklart vil jeg prøve, og hadde ingen store forventinger Kvisene er så si borte og det er fantastisk:) Hvis du føler du har prøvd mye, prøv å gi huden a-vitamin, sink, e og c vitamin som styrker huden innenifra og forebygger nye kviser. jeg skal aldri slutte å bruke disse. jeg hadde store kviser, akkurat som byller, slik du beskriver. og mange små nuppe lignende kviser. du får kjøpt dem her pharmanord helse kost ble du betalt for å skrive dette her eller er du grunderen? 3
mari4ever Skrevet 31. august 2011 #17 Skrevet 31. august 2011 (endret) ble du betalt for å skrive dette her eller er du grunderen? Det gjør jeg ikke nei:) er nok en helt vanlig person som testet dette( hadde som sagt brukt mye penger på dyr hudpleie over lengre perioder) og det fungerte. Sier ikke at det kommer til å fungere like bra for alle, men det er verdt ett forsøk. Endret 31. august 2011 av mari4ever
AnonymBruker Skrevet 31. august 2011 #18 Skrevet 31. august 2011 Ikke kast bort penger på Acno og andre tulle tabletter! GOD HUDPLEIE er løsningen! Bruk heller pengene til å dra til en hudpleier, forresten hudanalyse og ambefalinger av produkter der er gratis De skriver ned hvilke produkter du trenger, gå innpå feeluniqe.com og kjøpe de for en del mindre penger der! Lykke til 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2011 #19 Skrevet 31. august 2011 Ikke kast bort penger på Acno og andre tulle tabletter! GOD HUDPLEIE er løsningen! Bruk heller pengene til å dra til en hudpleier, forresten hudanalyse og ambefalinger av produkter der er gratis De skriver ned hvilke produkter du trenger, gå innpå feeluniqe.com og kjøpe de for en del mindre penger der! Lykke til Den dagen hudpleie klarer å tukle med hormonene mine slutter jeg med hudpleie. For mange av oss er faktisk ikke hudpleie nok. Jeg har ikke prøvd acno men jeg bruker andre tilskudd som funker på meg, og jeg har kvisefrie kinn for første gang på evigheter. Jeg nok har brukt flere tusen på hudprodukter jeg fikk anbefalt men som jeg reagerte på til slutt, Matis var redningen. Så ikke kom her og kall det du ikke har peiling på for tull! 2
mari4ever Skrevet 31. august 2011 #20 Skrevet 31. august 2011 Ikke kast bort penger på Acno og andre tulle tabletter! GOD HUDPLEIE er løsningen! Bruk heller pengene til å dra til en hudpleier, forresten hudanalyse og ambefalinger av produkter der er gratis De skriver ned hvilke produkter du trenger, gå innpå feeluniqe.com og kjøpe de for en del mindre penger der! Lykke til Jeg skrev jo at du kan kombinere god hudpleie med acno. Jeg mener hudpleie er esssensielt jeg også, men for alle fungerer det kke optimalt med kun hudpleie. jeg er faktiskt utdannet hudterapaut , og vet veldig godt hvordan kroppen fungerer, og hvordan indre stress/ hormoner påvirker huden vår. Efamol nattlys olje er også veldig bra, og gir masse omega 3,6 og 9 som kroppen vår trenger,og spesielt kvinner som har menstrasjonen. Du får bedre humør og ikke så mye humør svinginger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå