Gå til innhold

Flytende foundation som ikke tetter porer

Anbefalte innlegg

Skrevet

er noen som har tips til flytende forundation som ikke tetter porer? Bruker i.d. foundation pudder nå, men synes ikke det blir bra nok.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bruker en billig foundation, loreal true match. Vet ikke om den tetter igjen porer eller ikke, men jeg har ikke fått utbrudd, og tro meg huden min er acne prone. Det samme gjelder vennene mine og, de er ganske fornøyde xD

Skrevet

jeg bruker Clinique

Perfectly Real™ Makeup

http://www.clinique.com/templates/products/mpp/index.tmpl?ngextredir=1&CATEGORY_ID=CATEGORY4900

Jeg har litt rødhet i huden og litt porer så jeg kan ikke bruke en tykk krem, men en dekkende en. Jeg er allergisk som regel mot det meste, og må holde meg til Clinique.

Jeg reagerer i huden på i.d. foundation, den blir flammete og varm. Det prikker i ansiktet. Det sier meg at den er alt for sterk og ikke noe skånsom.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med både glominerals sin flytende mineralfoundation og Jane Iredale sin :) Det er mulig å spørre om prøver dersom du vil snuse på disse.

Hva som funker for nettopp deg er vanskelig å fastslå, så du bør nok prøve deg litt frem. Jeg kom bare med noen forslag :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Max Factor flytende minerals fundation. Svart med noe grønt på. Den Jan Thomas bruker! :)

Gjest Lottiplott
Skrevet

Jeg bruker dennefra Clinique. Jeg prøvde den først for sånn to år siden, og sverger til den ennå. Det er den eneste jeg har prøvd som ikke føles som en maske, og som har dekkevne som holder lenge! Bare husk å bruke pudder for å "sette" den, hvis ikke kan den miste litt dekkevne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...