Gå til innhold

Vil ikke være pulevenn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I går var jeg å en fest hvor jeg visste at min ONS fra noen uker tilbake kom til å være. I mitt hode hadde jeg planlagt å gjenta bedriften og at vi kunne bli pulevenner, men han virket ikke interessert overhodet. Tross mine tilnærmelser dro han bare hjem.

Første gangen jeg snakket med ham så fikk jeg inntrykk av at han ønsket seg et seksuelt forhold uten følelser involvert, men det gjelder da tydeligvis ikke MEG :sukk: Nå er jeg skuffet og seksuelt frustrert, og ønsker i grunn hele fyren dit pepper'n gror..

Måtte bare få det ut.. Flere som har hatt det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han synes vel ikke du var noe god i senga, da.

Det kan jo være forklaringen. Men da vi hadde sex var han kåt som f.. og tok virkelig for seg. Fikk ikke inntrykk av at han hadde noe å klage på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk ikke inntrykk av at han hadde noe å klage på!

ehh.. tror du han hadde sagt det direkte til deg i så fall?

Hvis han syntes sexen var bra, så ville han vel takket ja til å ha sex med deg igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Kanskje det begynner å bli mer alvorlig med noen andre i livet hans? Kanskje dere hadde helt feil seksuell kjemi? Kanskje han var dårlig i magen? Kanskje han bare var vilt og uhemmet drita forrige gang?

Spekulasjoner. Alt.

Ikke ønsk ham dit peppern gror. Det funker bare ikke mellom dere - en ærlig sak. Finn en det funker med istedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...