AnonymBruker Skrevet 21. august 2011 #1 Skrevet 21. august 2011 Jeg ønsker å kjøpe en hybridsykkel, damemodell til ca 3-4000. Har mest lyst på en i merket Scott. Er det noen som vet hvor jeg kan finne en slik? Finnes det for eksempel nettbutikker som selger sykler? Har trålet alle sports og sykkelbutikker i distriketet hvor jeg bor og finner en Scott til 4000 på xxl, men akkurat den liker jeg ikke fargen på (kresen). Ville gjerne hatt en med et litt mer feminint design. Noen tips?
AnonymBruker Skrevet 21. august 2011 #2 Skrevet 21. august 2011 Nettbutikk? Skal du kjøpe sykkeluten å prøve den først? Jeg tror jeg prøvde 5 sykler førjeg fant den som kjentes best for meg ut. Har desverre ingen tips til deg om Scott sykler, da jeg selv kjøpte en Trek til noen tusenlapper mer enn du skal bruke.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2011 #3 Skrevet 21. august 2011 Ja, jeg kan godt kjøpe en sykkel uten å prøve den så lenge den ikke koster mer en 3-4000 og kun er til å sykle småturer til toget, butikken osv. Ingen flere tips?
Zzyzx Skrevet 22. august 2011 #4 Skrevet 22. august 2011 http://www.torshovsykkel.no/Design05/krysssok.asp?mfr_id=0&niva2=10&niva3=1003 Ser ut til at de selger via nett. Her sortert på Hybrid, og det er noen fra Scott. Riktignok ingen veldig billige, men.
Gjest Armule Skrevet 22. august 2011 #5 Skrevet 22. august 2011 Scott er ikke kjempebillig. Jeg kjøpte min til 5000, da nedsatt fjorårets modell. Men Scott selges da på de fleste sportsbutikker? Jeg kjøpte i alle fall min på Intersport.
Belima Skrevet 22. august 2011 #6 Skrevet 22. august 2011 Jeg har akkurat kjøpt meg en hybrid sykkel, ikke Scott. problemet jeg har/hadde var at stanga på de fleste merker var så høy at jeg ikke kom ordentlig over den på de fleste merker. Er 160 høy. Det var et "problem" jeg ikke hadde tenkt på i det hele tatt før jeg skulle kjøpe sykkel. Så jeg trålet alle butikker for til slutt å ende opp med den jeg kjøpte. Kanskje ikke noe nyttig innlegg, men ville bare fortelle at høyden også er et "problem" hvis en kjøper uten å ha prøvd sykkelen først.
Rosalie Skrevet 22. august 2011 #7 Skrevet 22. august 2011 Du bør prøvesykle sykkelen før du kjøper den. Syklar har ulike geometri, og ein bør finne ein sykkel som passer til seg. Diamant har gode sykler til ein rimeleg penge.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #8 Skrevet 22. august 2011 Anbefaler virkelig at du prøver sykkelen før du kjøper! Husk også at "alt" er ekstrautstyr, så du må i tillegg kjøpe skjermer, støtte, foran og baklys og ringeklokke.
Gjest Spinell Skrevet 23. august 2011 #9 Skrevet 23. august 2011 Du vil ha en sykkel av et merke som ikke er det billigste, men den skal være billig og i akkurat ditt fargeønske?!? Lykke til! Støtter de andres anbefalinger: prøv noen ulike sykler. Ikke heng deg opp i ett bestemt merke, men kjøp kvalitet i en modell som passer deg. Mest for pengene får du selvsagt på salg, men da må du som regel ta til takke med en utgående modell, i noen tilfeller er det bare fargene som endres. Sykkelsalget starter vel typisk litt utpå høsten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå