Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) Har en problem med håret mitt, har egentlig krøller men retter det ut nå etter jeg klipte det litt kortere, slipper det bli så krusete . Men hver gang det er fuktig luft ute, får håret mitt krøller/bølger...IRRITERENDE !! Skal også til syden snart og husker sist jeg var der hadde jeg samme problem..håret mitt ble fluffy og holdte seg ikke rett :( Noen som vet om noen bra produkter som får håret til å holde seg rett og ikke kruse seg og krølle seg i fuktig luft??

skrik ut ! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har samme problem som deg, pleide å bruke hårspray, det hjalp, men liker heller at håret er myk og glatt. I syden så vil nok ikke hårspray hjelpe, har prøvd det men neeei. Trenger noen tips selv :)

Skrevet

Er det så ille med naturlig hår? Hva med å heller klemme og style bølger i håret de gangene dere vet dere skal være i fuktig miljø og håret vil bølge seg uansett.

Gjest NozMonster
Skrevet

bruk flat-out serien til KMS når du retter det ut!

KMS har også en shampo mot statisk hår, det kan jo være at den hjelper mot at det krøller seg også. det vil jeg faktisk tro! :)

Skrevet

bruk flat-out serien til KMS når du retter det ut!

KMS har også en shampo mot statisk hår, det kan jo være at den hjelper mot at det krøller seg også. det vil jeg faktisk tro! :)

Hvor får man tak i det? :)

Gjest NozMonster
Skrevet

Hvor får man tak i det? :)

det er mange frisørsalonger som fører kms..nå vet ikke jeg hvor i landet du bor, men jeg vet jaffal at head hair i hegdehaugsveien, josefsson, og magic på oslo city har det :)

• Liker 1
Skrevet

Og feelunique om du liker netthandel.

• Liker 1
Skrevet

oki..takk for svar :) har tenkt på serum osv :) men kms produkter og generelt produkter man kjøper hos frisøren er så dyre, så finnes vel billigere alternativer? :)

Gjest NozMonster
Skrevet

de erke noe spesielt mye dyrere når du tenker på hvor drøye de produktene er, hvor mye bedre de er for hår og hodebunn, og ikke minst- kjøper du butikk-styling, så må du bruke den til å style håret flere ganger om dagen, fordi den ikke holder en hel dag, men det må man så absolutt ikke med frisør-styling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...