Gå til innhold

gave esker!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bestemt oss for å ha gave esker på bordene til middagen med lovehearts og en sjokolade i! :-) Men orker jo ikke bruke uendelig med penger på dette, så lurte på om dere har tips på hvor jeg kan finne slike gave esker til en ok pris? trenger ca 60 stk. :popcorn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ebay. Synes alt av norske nettbutikker og butikker som jeg har sett er veldig dyre på disse tingene :)

Skrevet

Dette er jo en engelsk tradisjon, så jeg vil anbefale å prøve ebay og andre engelske nettsteder. Hvis du har noen engelske bryllupsblader er det masse forslag til nettsteder der.

Ellers er det et alternativ å kjøpe små gaveposer som disse. Jeg har bestilt mye fra beadsunlimited, og er veldig fornøyd. Momsen trekkes fra når leveringsadresse er i Norge, og så lenge prisen eks moms er under 200kr (ca £21 for tiden), slipper du tollbehandling og moms i Norge. Bestiller du 5 av ett produkt, får du 10% rabatt. Så du kan f.eks. kjøpe 5 pakker av 20 poser, da får du 100 poser til sammen for under 150kr. Frakten overstiger sjelden momsen, og med disse lette produktene blir det ihvertfall ikke så dyrt.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg bestilte fra ebay. Betalte 11.98 dollar for 100 stk :)

Skrevet

Du kan titte på søstrene grene.

Skrevet

Hva med disse?

http://www.etsy.com/listing/74205048/wedding-birthday-shower-party-favor-gift?ref=sr_gallery_38&ga_search_query=gift+boxes&ga_search_type=handmade&ga_category=weddings&ga_page=2&ga_facet=

Tar man kontakt med den som selger de, kan de som regel tilpasse det veldig mye ifht til deres ønsker. Har fått tilpasset flere dekor ting( farger, mønster etc.) og bestilt det gjennom denne siden, og er kjempefornøyd. Sikkert flere typer esker der også hvis du ikke likte disse :goodbye:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...