AnonymBruker Skrevet 21. august 2011 #1 Del Skrevet 21. august 2011 Hei! Den siste måneden har jeg jobbet med en ny gruppe mennesker. Jeg husker veldig godt første dagen jeg så person X, førsteinntrykket var at jeg ikke syntes han var så veldig kjekk, men at han var veldig koselig og morsom. Nå derimot, etter at jeg har blitt kjent med han - så synes jeg han er en helt utrolig herlig person - og veldig kjekk. Men går det ann å forandre mening sånn? En av tingene må jo være "riktig". Er det førsteinntrykket eller inntrykket jeg har nå som stemmer med virkeligheten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. august 2011 #2 Del Skrevet 21. august 2011 At enkelte "går seg til", er et kjent fenomen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fireflies Skrevet 21. august 2011 #3 Del Skrevet 21. august 2011 De fleste mennesker blir gjerne vakrere etterhvert som vi lærer de å kjenne. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. august 2011 #4 Del Skrevet 21. august 2011 En vakker personlighet gir et vakkert ytre Eksen min var i mine øyne helt gjennomsnittlig når jeg møtte han først. Etter et par mnd kunne jeg ikke tenke meg et vakrere menneske. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppeslott Skrevet 21. august 2011 #5 Del Skrevet 21. august 2011 Du vet hva de sier: Menn elsker de kvinner de blir tiltrukket av, mens kvinner blir tiltrukket av de menn de elsker. Kanskje et noe utdatert ordtak, men jeg tror det har litt for seg likevel 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2011 #6 Del Skrevet 21. august 2011 For meg blir en person penere med en god personlighet, og styggere med en dårlig en. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
okei Skrevet 21. august 2011 #7 Del Skrevet 21. august 2011 Kjente en gutt engang, han var en av de hotteste guttene jeg hadde møtt. Etterhvert ble jeg mer og mer kjent med han, og fant ut at han var jo en jævla drittsekk.. Nå er han dritt stygg og svett i mine øyner ;s Det samme har skjedd med endel jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 21. august 2011 #8 Del Skrevet 21. august 2011 En av tingene må jo være "riktig". Er det førsteinntrykket eller inntrykket jeg har nå som stemmer med virkeligheten? Ingen av delene stemmer med virkeligheten. Det eneste som stemmer er hvordan du oppfatter din subjektive virkelighet til enhver tid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #9 Del Skrevet 22. august 2011 Kjente en gutt engang, han var en av de hotteste guttene jeg hadde møtt. Etterhvert ble jeg mer og mer kjent med han, og fant ut at han var jo en jævla drittsekk.. Nå er han dritt stygg og svett i mine øyner ;s Det samme har skjedd med endel jenter. Svett? Skjønner at du kan mene stygg, men mener du at du altså lukter mer svette på ham nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
okei Skrevet 22. august 2011 #10 Del Skrevet 22. august 2011 Svett? Skjønner at du kan mene stygg, men mener du at du altså lukter mer svette på ham nå? Det er en utrykk vi bruker for ekle gutter, trodde alle visste det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stefan Skrevet 24. august 2011 #11 Del Skrevet 24. august 2011 Etterhvert som man blir kjent med et annet menneske, vil selvsagt personligheten påvirke helhetsinntrykket. Enten den ene eller andre veien. Det er nok av damer man ikke ville snudd seg etter på et utested, som blomstrer ettersom man blir kjent med dem. Det er også nok av de man snur seg etter på et utested, som man rett og slett bestemmer seg for å ikke kaste bort tiden sammen med lenger. Personligheten har veldig mye å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå