AnonymBruker Skrevet 21. august 2011 #1 Skrevet 21. august 2011 Denne leken går ut på at du deler den teiteste facebookstatusen som er på news feeden din akkurat nå. Kopier og lim inn, men vi unngår selvsagt å skrive navnet til personen som har lagt ut statusen. Her kan det jo komme mye morsomt etterhvert! Den teiteste og minst interessante statusen på min news feed akkurat nå er denne: "Kurt Nilsen e på heimdal no!"
Gjest NozMonster Skrevet 21. august 2011 #3 Skrevet 21. august 2011 akkuratt nå: "Snuppa mi begynne i 4 klasse i morra, huff tia går fort " "Da ble det pizzabakeren til middag idag:) Tidlig kvelden idag, jobb imorgen.." "Pensumlista for i år virker flere mils lang..heldigvis starter de fleste like uvitende som meg:)" "Peppes Pizza Eller Dolly Dimples ? Hmm ? " "Har endelig stått opp etter gårsdagens morsomheter... -Sliten-" "sykt fylleskjuk kan ikke tru gitt" "Sover hos Thea ♥ " "drømte om majones i natt!" "Eg har klina med ein skalla mann!" ....mange statuser her som hører godt hjemme i "fortell noe uinteresangt"- tråden ja! ...disse statusene er bare fra newsfeeden min akkuratt nå.... 1
Gjest fireflies Skrevet 21. august 2011 #4 Skrevet 21. august 2011 Du er den værste noen sinne! hahah.. er det mulig? :O ( xD) Dama denne statusen kommer fra er faktisk 23 år. Flaut.
Mynona Skrevet 21. august 2011 #5 Skrevet 21. august 2011 "Leker med iPhonen sin" må jo være den minst interessante. Men det går stort sett i at det er skolestart/barnehagestart i morgen, og at barna har blitt så store + leverposteiunger.
Mynona Skrevet 21. august 2011 #6 Skrevet 21. august 2011 Forresten "nå er kaffen klar" er vel like spennende som den med iPhonen. 1
Gjest Raindrops Skrevet 21. august 2011 #7 Skrevet 21. august 2011 "Greit kass jævel e de som bryt se inn på hotmail adressa mi å facebooken min.. sku likt å fått nånn te å voldta de! hate U! såå lei av å bytte passord.. no va jo heile driten blokka"
Gjest fireflies Skrevet 21. august 2011 #8 Skrevet 21. august 2011 "Greit kass jævel e de som bryt se inn på hotmail adressa mi å facebooken min.. sku likt å fått nånn te å voldta de! hate U! såå lei av å bytte passord.. no va jo heile driten blokka" 1
SkalNED Skrevet 22. august 2011 #11 Skrevet 22. august 2011 "Skriv til (tlfnr) ..hvilken passer oss? 1 søt 2 sexy 3 jeg vil kline" (tok ikke med hele,den er så lang. ....Fra ei på over 18 år.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #12 Skrevet 22. august 2011 vi skaper spennende opplevelser ved å tenke utenfor boksen. hvor boksen da representerer vår rutine i hverdagen. Men som sagt er jo det en ting å tenke det og en annen ting å gjøre det. Grip om balla til dagen og ring dem til de blir blå! enjoy! =]
Annta Skrevet 22. august 2011 #13 Skrevet 22. august 2011 "Kan noen fortelle meg kor safari appen min på iphonen e blitt av?? Sporløst borte..." Hvordan i heiteste skal noen kunne svare på det!
Xaphan Skrevet 22. august 2011 #14 Skrevet 22. august 2011 "Det kommer en tid i livet da du beveger deg bort fra alt dramaet og mennesker som skaper det. Du velger å omgi deg med folk som ler, du glemmer det dårlige og fokuserer på det gode. Så elsker du de som behandler deg rett, og sender en bønn for de som ikke gjør det. Livet er for kort til å være noe annet enn lykkelig. Å falle er en del av livet, men å komme seg opp igjen, er selve livet...♥" 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #15 Skrevet 22. august 2011 "Fikk verdens fineste roser av gutten min i dag!! Elsker deg! Du er alt for meg <3333" 1
She_Leiva Skrevet 22. august 2011 #16 Skrevet 22. august 2011 Tror det må bli denne: "Tanken på skolebenken e skræmmanes ass :O men d bli vell bra håpe æ håpe vi som står på veinnjteliste kainnj kom innj.. værtfal nr 1 å æ ! sia æ e nr to liksom.. baaaaaaaaah, bli gal av å ikke vit! men no e det en dusj åsså natta opp grytili entur e O.City med J i mårra ♥ goood natt ♥♥♥ xxxx ♥♥♥" Hahahahaha! 1
Gjest fireflies Skrevet 22. august 2011 #18 Skrevet 22. august 2011 "Ikke nok med at hun stikker de soppinfiserte tærne sine bort på rumpa mi hele tiden, men nå skal faen meg *navn* sooove her og! I MIN seng...." 4
AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #19 Skrevet 22. august 2011 Du gjør mæ kvalm!!! Ja, du ja! Arrogante, nedlatende og manipulerende e du din dritt! E itj værdt mer enn skiten under skoan dine ska æ fortæll dæ!
AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #20 Skrevet 22. august 2011 Jeg har ikke tid til å hate de som eventuellt hater meg...Jeg er nemlig opptatt med å være glad i de som er glad i meg ! ♥
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå