Gjest MilkMaiden Skrevet 25. november 2003 #1 Skrevet 25. november 2003 Er det noen som har erfaring med brystløft/reduksjon? (så vidt jeg vet, er det vel omtrent samme prosedyren på de to operasjonene) Jeg har "Ernie-pupper" (oppkalt etter Arnoldine i Ernie tegneseriene) Dvs. Store, tunge pupper som henger slik at brystvortene omtrent peker ned i gulvet når jeg ikke bruker bh. Vurderer nå å få dem løftet, slik at jeg slipper store gnagemerker i skuldrene etter bh'n og generelt dårlig selvtilitt. Er det noen som har gjort dette og kan anbefale kirurger? Og ble det veldig stygge arr? Har lyst til å få det gjort snarest mulig, så de private er vel mest aktuelle. Hilsen MilkMaiden. Den barmfagre budeia.
Gjest Anonymous Skrevet 25. november 2003 #2 Skrevet 25. november 2003 har ikke gjort dette før,men vil anbefale en klinikk her i oslo da.. www.nobelclinic.no De er veldig flinke på slike tinge... ta en titt der du
Veronal Skrevet 26. november 2003 #3 Skrevet 26. november 2003 (endret) Operasjonen gir arr, men de blekner i løpet av et år. Arrene er ikke synlige i utringede plagg. http://www.breastlift4you.com Endret 25. januar 2006 av Veronal
Gjest MilkMaiden Skrevet 26. november 2003 #4 Skrevet 26. november 2003 Hvor mye betalte du for herligheten?
Veronal Skrevet 26. november 2003 #5 Skrevet 26. november 2003 (endret) *borte-bø* Endret 25. januar 2006 av Veronal
Lenemor Skrevet 29. november 2003 #6 Skrevet 29. november 2003 Ei veninne av meg har redusert brystene med 1 kg tilsammen ( litt mer i det ene brystet). Hun er kjempe fornøyd! slipper å løfte brystene når hun skal vaske under de!(drømme situasjon for meg foreløpig) Det er jo lettere å fåtak i sexy/tøffe bh`er da!
-ida- Skrevet 30. november 2003 #7 Skrevet 30. november 2003 Jeg har gjort det for 3 mnd siden er super fornøyd med de nye puppene mine!! Gjorde det på Colloseum clinikken har ikke noe negativt å si om dem. Om du har store pupper får du det kanskje dekket på staten det fikk jeg, og mine var henge.
Gjest Poirot Skrevet 1. desember 2003 #8 Skrevet 1. desember 2003 Jeg har gjort det for 3 mnd siden er super fornøyd med de nye puppene mine!! Gjorde det på Colloseum clinikken har ikke noe negativt å si om dem. Om du har store pupper får du det kanskje dekket på staten det fikk jeg' date=' og mine var henge.[/quote'] Hvordan gikk du frem for å få staten til å dekke operasjon på privat klinikk? Du måtte vel uansett få en godkjenning av operasjon fra en spesialist i staten?
elisabethe Skrevet 2. desember 2003 #9 Skrevet 2. desember 2003 min lege sier at offentlige sykehus kan gjør operasjoner om du har fysiske problemer pga store bryster.. f.eks vondt i ryggen.. men for at staten skal dekke operasjon på en privat klinikk?? er ikke det litt merkelig da.. jeg har lyst å ta operasjon nå med en gang.. jeg er 20 og har ikke penger.. ser svart ut..
Veronal Skrevet 2. desember 2003 #10 Skrevet 2. desember 2003 Hvordan gikk du frem for å få staten til å dekke operasjon på privat klinikk? Du måtte vel uansett få en godkjenning av operasjon fra en spesialist i staten? Svarer på generelt grunnlag, jeg: Fritt sykehusvalg + ventelistegaranti De regionale helseforetak har inngått avtaler med enkelte spesialister og private klinikker - bl.a. Colosseumklinikken. http://www.sykehusvalg.net/ Velg Oversikt institusjoner / Private avtaler i menyen til venstre.
Gjest Poirot Skrevet 2. desember 2003 #11 Skrevet 2. desember 2003 Jeg tenkte mer spesifikt, Veronal. Jeg er eks henvist til ullevål for konsultasjon. Kan jeg , om det blir innvilhget, allikevel opereres ved eks Colloseum?
Veronal Skrevet 3. desember 2003 #12 Skrevet 3. desember 2003 Ja, det mener jeg. Hvis konsultasjonen på Ullevål konkluderer med at du er kandidat for operasjon på det offentliges regning kan du selv velge hvilket sykehus du ønsker å bli operert på. Ettersom Colosseumklinikken har avtale med det offentlige er det et av mange steder du kan velge.
Gjest Poirot Skrevet 3. desember 2003 #13 Skrevet 3. desember 2003 Aha! Jaja, det tar vel uansett 100 år før jeg får time.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå