Gå til innhold

Har du en fetish?

Anbefalte innlegg

Gjest shirelle
Skrevet

en form for wetsex. ja, kjæresten vet om det og er gjerne med på det. Føler meg litt unormal, men jeg bryr meg ikke så mye.

Skrevet

Liker å bruke kjoler.Mest fine selskapskjoler og brudekjoler.

hhehehehe må le, høres ut som en savn etter å gifte seg.. og hva skjer da? flere brudekjoler ellr en svar enkekjole? hehe respect anywayz

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg har opptil flere, og han vet vel om alle tror jeg. Men vi gikk litt rett på første gangen vi hadde sex. Samtalen etterpå var noe sånt som:

meg: oi

han: ja altså...

meg: wow

han: Som du sikkert merket så kan jeg være litt...hardhendt

meg: jah

han: såeh..

meg: Det går bra! Jeg tåler mer!

• Liker 2
Skrevet

Den mest utpregete fetishen min forteller jeg bare om til de som er i stand til å oppfylle kravene til den. Min nåværende seksualpartner vet om den, jeg slapp å fortelle om det, for den merkes ganske godt. Og min partner er mer en fornøyd med min rare fetish.

Gjest Katten.
Skrevet

Den mest utpregete fetishen min forteller jeg bare om til de som er i stand til å oppfylle kravene til den. Min nåværende seksualpartner vet om den, jeg slapp å fortelle om det, for den merkes ganske godt. Og min partner er mer en fornøyd med min rare fetish.

Nå ble jeg nysgjerrig!

• Liker 1
Skrevet

Har du en fetish? Hva er fetishen?

- Tenner på sm og bondage, kvelning

I såfall har du fortalt partneren om fetishen?

- Klart det

Om du ikke har fortalt partneren om den, hvorfor ikke?

--------

HVor langt tid gikk det før du fortalte om fetishen til partneren (om du har fortalt partneren det)?

- Tror det skjedde med en gang, og han fant ut at han tenner på det han også, så det er knall :rodmer:

Skrevet

1. Har du en fetish? Hva er fetishen?

2. I såfall har du fortalt partneren om fetishen?

1. Jeg har fotfetisj. Og så har jeg fetisj for kiling. Elsker å bli bundet og kilt.

2. Ja. Er for gammel til å gidde å skjule slikt. Tror jeg har fått lettere gehør for kilefetisjen min fordi jeg liker at hun kiler meg.

Skrevet

Ja jeg har et par fetisher.

Jeg blir yr og vill av å se kvinner som bruker skinnskjørt, helst sort og litt tettsittende...og skinnbukser også. Og gjerne skinnskjørt + støvletter m/høye hæler eller over-knee-boots!

Og selv elsker jeg et så "uvanlig" plagg som underskjørt/underkjole. Det er ikke sikkert yngre kvinner en gang har dette i klesskapet i dag.... :) De er hovedsklig laget av polyamid tror jeg, og de er så glatte og fine, deilige plagg!

Av og til må jeg bare ikle meg et underskjørt.....har et med splitt bak til og med....hehehe.

Hilsen en herremann.....

• Liker 2
Skrevet

Fetisjen min eeeer.... eh veit ikke? xD Syns det er litt pirrende å se på når mannen min pisser. Haha! Men da tenker jeg "Wtf er det jeg driver med!" Har sagt det til han. Han bare himler med øynene tror jeg. Syns ihvertfall det bare er sært.

Jaja... rare meg

Skrevet

Fetisjen min eeeer.... eh veit ikke? xD Syns det er litt pirrende å se på når mannen min pisser. Haha! Men da tenker jeg "Wtf er det jeg driver med!" Har sagt det til han. Han bare himler med øynene tror jeg. Syns ihvertfall det bare er sært.

Jaja... rare meg

Ikke noe rarere det enn at jeg (mann) liker å bruke underskjørt vel? :)

Skrevet

Playrape og diverse annet relatert til dette.

Sambo vet ikke, ingen vet.

• 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet
Kjellerlukt/murlukt.. wierd, i know!

Han vet om det, og jeg jubler av lykke om vi kan ha sex i feks gamle trappoppganger o.l.

Enig i den!

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Rumper/anal.

- Ikke bare en liten, men VELDIG stor fetish for rumper. Pule, fingre, slikke. Jeg elsker et gapende rumpehull, før, etter og under fingring/puling/slikking. Å dra rumpeballene fra hverandre slik at hullet åpnes. Følelsen av muskelen rundt tunge, fingre, pikk.

Wetsex.

- Få ting er mer opphissende en et kvinnekjønn som det renner/spruter ut av. Akkurat som ei rumpe må være ren (om enn ikke nødvendigvis nyvasket), så må den som tisser ha drukket bra med væske slik at urinen er mest mulig nøytral og lukt/smakløs. Er forholdene optimale så vil jeg gjerne ha det både i ansiktet og munnen. Jeg elsker også å slikke fitte etter at hun har tisset og latt være å tørke seg. Da er det ikke så nøye med væskebalansen iom. at det kun er snakk om noen dråper uansett.

Sprute en kvinne i ansiktet.

- Sprute inn i en gapende munn. Utenfor munnen. Over hele ansiktet. Se henne ta imot med begeistring og glede, og slurpe, slikke og svelge.

Endret av Rimmern
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...