Gå til innhold

Har du en fetish?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Har du en fetish? Hva er fetishen?

I såfall har du fortalt partneren om fetishen?

Om du ikke har fortalt partneren om den, hvorfor ikke?

HVor langt tid gikk det før du fortalte om fetishen til partneren (om du har fortalt partneren det)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Jeg liker bondage/bdsm og tenner på Kinbaku/Karada. Dette vet min kjære om, og vi spiller litt på mine fetisjer av og til (han gjør det mest for min del). Mine fetisjer kom fram tidlig, da vi var veldig seksuelle i starten av forholdet. Og jeg synes det er viktig at vi begge er åpne rundt slikt, slik at vi begge vet hva vi liker og begge kan ta ansvar for den andres glede :)

Red: link.

Endret av spinnwild
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg vil kalle det fetisjer, men jeg tenner veldig, veldig på sexy sko/høye hæler, blod (fra friske kutt på kroppen) og bdsm. Jeg har fortalt partner om dette, noe bruker vi i hverdags-seksualiteten og noe bruker vi ikke så ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har latex og skinn fetisj, og sambo og jeg traff hverandre nettopp på grunn av dette.

Så vi har delt disse fetisjene gjennom hele forholdet, og det er et sterkt lim og et like sterkt krydder for oss.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg tenner veldig på hard bdsm; smerte, knebler, bondage, gråting, DT, BC og ydmykelse for å nevne noe. Jeg møtte partneren min pga dette, så han vet om alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenner veldig på å se damer som tisser, har fortalt det, og får av og til se henne tisse.....er fornøyd med det! :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Ja, jeg har et par fetisher, blant annet bondage. Fortalte vel partneren om det etter ca et halvt år sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Kjellerlukt/murlukt.. wierd, i know!

Han vet om det, og jeg jubler av lykke om vi kan ha sex i feks gamle trappoppganger o.l.

:rodme:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Kjellerlukt/murlukt.. wierd, i know!

Han vet om det, og jeg jubler av lykke om vi kan ha sex i feks gamle trappoppganger o.l.

:rodme:

Den var søt :)

Trenger vel ikke utdype mine fetisher her - da mesteparten vet/har lest om dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner veldig på rå og røff BDSM, som sub. Men sukk, nei: jeg har ikke klart å formidle det ordentlig til min kjære. Er redd han ikke er helt typen til det... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppdaget nylig at eg har ein fetish for latex :D

Me tenner begge på bondage og lett SM, og fant ut at kanskje det vil vere eit ekstra kick med "passende klær".

Eg testa ut latex strømper, og WOW :nigo:

Så ja, han er fullt klar over fetisjen min ;)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaget nylig at eg har ein fetish for latex :D

Me tenner begge på bondage og lett SM, og fant ut at kanskje det vil vere eit ekstra kick med "passende klær".

Eg testa ut latex strømper, og WOW :nigo:

Så ja, han er fullt klar over fetisjen min ;)

Moro da! På samme planet vi :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

Tenner på playrape. Funker ikke så bra på One Night Stands

Me too! Hadde bare kjæresten vært like gira....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...