kimmi Skrevet 25. november 2003 #1 Skrevet 25. november 2003 har fått meg magnet sykkel og planen er klar; sykle minst tre kvelder i uka, ca 10 km hver gang. da må vel formen komme??? jeg er supermotivert, og kjempe stolt av meg selv! er ikke så altfor stor og tykk, men har dessverre blitt veldig mye større de siste tre årene.... (barnefødsler, jobb-hus-barn, etc). men nå skal jeg altså starte! hurra!!!!
Gjest Gjesta Skrevet 25. november 2003 #2 Skrevet 25. november 2003 wow...kult!! oensker deg lykke til!! :D Clea - som ogsaa skal begynne igjen...snart
kimmi Skrevet 26. november 2003 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2003 takk!!! fint med noen motiverende svar. jeg ble så motivert at jeg allerede har syklet 10 km i dag også!!! føler meg så fin i farta, og nå skal jeg klare å gå ned noen kilo. I allefall skal jeg ned 5 kg!!!!
magolia Skrevet 27. november 2003 #5 Skrevet 27. november 2003 Lykke til! Hvorfor ikke ønske deg en pulsklokke til jul også? Jeg fikk en i fjor, og er 10 kg lettere den dag i dag! :D Har fått MYE mer ut av treningen! Har også vært påpasselig med å spist sunt midt i uken, MEN kost meg med masse snop, god mat og vin i helgene!
Sina Skrevet 27. november 2003 #6 Skrevet 27. november 2003 å så morro å høre om noen såom er så motiverte.., Hvor mye kostet en slik sykkel? jeg burde absolutt trene mer.. Ønsker deg masse lykke til.. Man kan alt hvis man bare ha trua på det...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå