AnonymBruker Skrevet 21. august 2011 #1 Skrevet 21. august 2011 Hei! Jeg har kommet i gang med å slanke meg, og jeg klarer det veldig bra alene. Jeg er 172cm og veier 68kg nå, jeg vil ned til 62kg. Jeg er ei formfull ung dame, så figuren i seg selv er jeg fornøyd med. Vet at fettet tas fra hele kroppen når man slanker seg, men magen min ser ut til å gå sist. Den er størst på en måte, og jeg har ikke epleform. Hvordan er det man kan bli kvitt magen? Noen øvelser som funker mot slutten av en slankekur for å bli stram? Gjerne en effektiv måte. På forhånd takk:)
AnonymBruker Skrevet 21. august 2011 #2 Skrevet 21. august 2011 Hei! Jeg har kommet i gang med å slanke meg, og jeg klarer det veldig bra alene. Jeg er 172cm og veier 68kg nå, jeg vil ned til 62kg. Jeg er ei formfull ung dame, så figuren i seg selv er jeg fornøyd med. Vet at fettet tas fra hele kroppen når man slanker seg, men magen min ser ut til å gå sist. Den er størst på en måte, og jeg har ikke epleform. Hvordan er det man kan bli kvitt magen? Noen øvelser som funker mot slutten av en slankekur for å bli stram? Gjerne en effektiv måte. På forhånd takk:) Hiver meg på her jeg og
Envy Skrevet 21. august 2011 #3 Skrevet 21. august 2011 For min del har hard styrketrening med noe fokus på mageøvelser samt godt og riktig kosthold gjort susen
AnonymBruker Skrevet 21. august 2011 #4 Skrevet 21. august 2011 Magen går sist på meg også. Jeg har gått ned 13 kg, men magen min ser faktisk enda større ut nå enn den gjorde for 13 kg siden, fordi lår, hofter, bryst og armer har blitt mindre. Magen blir derfor mer framtredende. For å få magen til å se mindre ut, burde jeg vel øke størrelsen på de andre kroppdelene, slik at proporsjonene blir bedre, og gir en illusjon av mindre mage.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå